12:50

Pieskie życie








I trochę domowych zdjęć.

Czas na ogórki małosolne.Po mamie został mi wielki kamienny garnek mama w nim robiła ogórki a teraz robię ja.Kamień natomiast przywiozła kiedyś córka znad morza.I jeszcze jak mieszkała z nami to jak wyciągałam kamień to był znak,ze zaczyna się lato.Pierwsze zdjęcie nie jest nieostre tylko zalałam gorącą wodą i paruje.Ogórki robię tak jak moja mama .Na kg.ogórków łyżka soli i stosowne dodatki jak koper,chrzan,czosnek.Zalewam wrzątkiem przykrywam i...czekam.
Villeroy to nazwa która mnie elektryzuje.Ostatnio weszliśmy z mężem do sklepu ze starymi meblami.I naprawdę były stare  ale tą prawdziwą starością.Komody takie,że aż szkoda iż nie mamy już miejsca u siebie w domu.
Ja szukam niewielkiego kompletu 2 foteliki i owalny ew.okrągły stolik a tego nie mieli.No i rozglądamy się za dwoma żyrandolami i trzema kinkietami -muszą być takie same.I chyba raczej takiego zestawu nie dostaniemy.
Ale wracając do Villeroya-mąż pogrywał sobie w sklepie na pianinie a ja wypatrzyłam podstawek pod dzbanek.W stosowne niebieskie wzorki za całe 5 zł kupiłam


No i pochwalę się.Zrobiłam 20 słoiczków dżemu truskawkowego.
Jeszcze tylko maliny będą do "obrobienia" bo innych owoców nie będę miała .
I tak ja kobieta nie pracująca ,przy mężu realizuję się jako Pani Domu,jako gospodyni i .....jest mi z tym dobrze

10 komentarzy:

  1. sliczne te twoje milusie .maly cudaczek jak moj wszedzie pelno i dokazuje. a porcelana to tak mnie zazdroscia przygniotla ze paluchy obgryzuje eh tez bym chciala;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda prawie opluła monitor ze szczęścia wrzeszcząc : O Tobiś o Dziana

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pieskie życie to się rozumie :) Przesyłam głaski pieszczochom.

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha uśmiałam się z pieskiego życie!Zdobycze wspaniałe:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek ma naprawde fajne zycie u Ciebie w ogrodzie. I lubi pozowac do zdjec.
    Az szkoda uwierzyc, ze u Was juz ogorki. U nas jeszcze nie kwitna.
    Milej niedzieli i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna porcelana!

    pienio czarny na czerwonym konweniuje i z pewnościa na życie nie narzeka;;

    a jak rózyce? Aszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieski mają raj u Ciebie i tak trzymaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi slina poleciala na takie ogorasy, sama bym chetnie zrobila ale niestety u mnie kupic takie ogorki to niemal graniczy z cudem ,

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby wszystkie czworonogi miały tak wspaniały żywot :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz
    http://ogrodnictwoaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam garnek, kamień i zdjęcie. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger