15:40

Ważny dzień

Dzisiaj jest ważny dzień w życiu mojej starszej wnuczki.Kończy 11 lat i wchodzi w 12 rok życia.Pamiętam jak bardzo czekaliśmy na ten dzień urodzin dopytując córkę co dzień "czy to już".Nawet w dzień urodzin byłam u niej i ona mając już bóle nic mi nie powiedziała dopiero po 23 zadzwoniła ,że zostałam babcią.Oj,jaka to była radość.Po południu pojechałam do szpitala zobaczyć tą kruszynkę i pierwsza myśl "już ją kocham".I tak zostało do dzisiaj.Ada to już duża panna z "przywarami" odpowiednimi do swojego wieku a,że młodzież teraz szybciej dojrzewa nie jest córce łatwo.A ja,no cóż ....na szczęście nie muszę wychowywać.Moja rola to rozpieszczanie,wyrozumiałość i to wszystko co babcia może.A,że widuję ją kilka razy do roku to wszystko jest bardziej skoncentrowanie.
Wszystkiego Najlepszego Adriano

5 komentarzy:

  1. ....taki jest przywilej babci...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ma przywary, ma...A teraz doszła nowa-piłowanie gitary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnuczce życzę wszystkiego dobrego z okazji 11 urodzin, a Tobie dużo siły do rozpieszczania tej małej kobiety ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez z 22 maja :).i tak powinno byc niech babcia bedzie babcia a nie mama ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję w imieniu Ady:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger