13:53

Trochę wczesnej wiosny

Chyba przyszła wraz ze szpakami,żurawiami i podobno bocianami.
U mnie już jest.
Zwiastun pierwszy to otwarty sezon grilowy
Zwiastun drugi pranie wywieszone na dworze
Zwiastun trzeci to rośliny które wychodzą z ziemi.
No i ten czwarty-prace w ogrodzie które nie zawsze są zdrowe.Oczywiście jeżeli nie dbamy o siebie.Ja musiałam trochę przystopować bo nadwyrężyłam operowany 3 lata temu kciuk.Zapomniałam,że on jest usztywniony i ....noszę znowu ortoskę żeby sobie ulżyć.
Kilka zdjęć z ogrodu










Jeszcze szaro ale niedługo wszystko sie zazieleni.
Krokusom zajrzałam do gardła

zdjęcia nie chcą się wgrywać
a to przyczyna mojego bólu ręki.Skarby które wykopuję z ziemi
ten wielki głaz też ja sama wyciągnełam

7 komentarzy:

  1. Niezle "skarby". Ja wykopalam kiedys dwie beczki metalowe. Wiosne juz u Ciebie widac. Swietne zdjecia baziek, sa takie wlochate. Wiadomo, noce sa jeszcze chlodne wiec potrzebuja futerko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I u mnie sezon grillowy zaczęty;-)) pranie też już na polku suszyłam i kwiaty też wynoszę na chwilkę na pole aby zaczerpnęły świeżego powietrza. Piękny ogród masz a co dopiero jak się zazieleni i zakwitnie to w tedy to masz koło domu BAJKĘ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, uważaj na swój paluszek, bo co Twoje roślinki powiedzą, kiedy nie będziesz mogła ich pielęgnować:)))Kochana w tym swoim ogrodzie widzę, że robisz za archeologa, laryngologa i pracownika fizycznego:))) Kto to roślinkom w gardło zagląda? Zdjęcia udane, wszystko wyraźnie widać, ogród zadbany, wypieszczony i niedługo będzie w pełnej krasie, cieszył nasze oczy:))) Pozdrawiam cieplutko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz już baźki na wierzbie! Piękne! U nas jeszcze nie ma... A z pracami ogrodowo - porządkowymi trzeba ostrożnie. Zwłaszcza przy wykopkach różnego rodzaju. W zeszłym roku jak mi coś łupnęło w krzyżu, to potem przez trzy miesiące ledwo się mogłam poruszać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rzeczy znajdujesz w ogrodzie;) widze ze Twoj ogrod powoli rozkwita, u mnie jeszcze jest slabiutko..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna ... wiosna achhh to Ty ... Pozdrawiam :) I idę zbierać pranie z dworu :) Wiosna !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm... bazie są takie... włochate, jak kotki albo króliki... krokusy świetliste... skarby tajemnicze. Zagladam do ciebie od jakiegoś czasu, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger