13:56

Wyprzedaże , podsłuchane i nawlekane

Zaczął się czas wyprzedaży w sklepach.Nie jestem fanką zakupów ale garderobę muszę wymienić na mniejszą a teraz jest okazja.W naszym mieście  niewiele jest "porządnych" sklepów ale coś tam zawsze znajdę.I poganiana przez niecierpliwego syna krokiem spacerowym [nie będzie mnie małolat gonił] chodziłam między regałami.Oglądam coś tam i nagle słyszę....
"A co tam u Ciebie w Nowym Roku ?" pyta pan pana i zanim pan odpowiedział  to pytający mówi "wiesz u mnie stara bieda,wszystko po staremu.Właśnie kupiłem nowe Volvo" i tu dodał jakie.
Wychyliłam się żeby zobaczyć szczęśliwego posiadacz nowego Volva i zobaczyłam pana w wieku zaawansowanym.
.Dalej nie słuchałam bo nie chciałam być świadkiem mąk pana pytanego ale czułam jak mu trybiki w głowie chodzą żeby pytającego zaskoczyć  równie efektownym zakupem.
Kupiłam sobie bardzo ładną bluzkę w rozmiarze 40 przecenioną z 60 zł na 19,90zł, i buty wiosenne przecenione z 139 zł na 65.Skórzane z 5 TH AVENUE.Mam już tej firmy i jestem zadowolona więc to była okazja.
I teraz Wam się chwalę.I zastanawiam się czy Volvo też na wyprzedaży kupił.
I nawlekania ciąg dalszy.Ponawlekałam ciemne perełki,kolczyki już miałam i zrobił mi się ładny komplet.Wykorzystuję cały czas dawne zakupy.Okazuje się,że nigdy nic do końca nie jest pewne.Już myślałam,że nie będzie mi się chciało robić a tu taka wena twórcza.
Podobno ma  być odwilż .U nas na razie mocno sypie  śnieg.Wyobrażam sobie to błoto i brudna wodę spływającą wszędzie.
Mimo wszystko Miłego Dnia


8 komentarzy:

  1. Ja też kocham wyprzedaże i z utęsknieniem czekam na styczeń. Niemal cały spędzam na bieganiu po sklepach na cały rok zaopatruję się w ciuch. zaoszczędzam masę kasy dzięki temu.
    Komplecik zrobiłaś bardzo ładny. Delikatny i z klasą!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piękny zestaw perłowy. A za tłokiem wyprzedażowym jakoś nie przepadam. Nie wciąga mnie. Za to lubię zakupy przed sezonem wiosennym albo zimowym. I z reguły uzupełniam garderobę niż wymieniam. Od lat jestem wierna tym samym kolorom. A rozmiary moje rosną, ale raczej w górę :-). Bardzo Ci zazdroszczę wytrwałości w stosowaniu diety.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja też lubię pobuszować po sklepach tylko ja wpadłam na pomysł żeby młody nie pospieszał daje mu kasę i niech idzie coś zjeść. To mi wystarczy aby spokojnie poprzeglądać pułki. Wiem wiem że to nie wychowawcze ale cóż . Nerwy mam jedne i po co mam sobie je nadwyrężać. Komplet biżuterii piękny . Pewnie będzie pasował do zakupionej kreacji;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszko - moje gratulacje, piękny zestaw!!! Korale z taką przemyślną zapinką i te delikatne kolczyki, coś rewelacyjnego. Kochana, tym co sama robisz, możesz się chwalić do woli, bo Twoje wyroby są godne podziwu! O tym, co sobie kupiłaś na przecenach, też głośno mów, bo świadczy o Twojej gospodarności a już to, że musisz kupić rozmiar mniejszy...to tylko podziwiać za wytrwałość w utrzymaniu linii!!! Moc uścisków Oleńko!!!
    Zapomniałabym Ci powiedzieć, że już któryś raz przyłapuję się na tym, że macham ręką po monitorze, bo mam wrażenie łażącej po nim pluskwy:)))A to Twoja wewnętrzna zasługa:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie nie lubię wyprzedaży, bo jakoś nie mam szczęścia, nigdy nic ciekawego w moim rozmiarze więc unikam. Ale volvo z wyprzedaży..hmmm no może bym się pokusiła hyhy ;P
    Ładny i stylowy komplecik zrobiłaś!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne te perełki. U mnie też takie czekają na wenę.
    Fajne zakupy zrobiłaś.
    U nas już jest odwilż. Na termometrze +5 i chlapa jak nie wiem.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja omijam wyprzedaże i w ogóle sklepy dużym łukiem...bry!A widzę, że nawlekanie Cie wciągnęło i bardzo dobrze bo fajna biżuteria wychodzi!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja bym Volvo C30 z wyprzedaży poprosiła. Ale to mój ukochany model.
    M.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger