13:07

Nawlekanie

Naszła mnie dzisiaj ochota na nawlekanie.Wyciągnęłam perełki i te większe i te mniejsze-[kupione już dawno],wszelkie haczyki ,żyłki,druciki i zapięcia ,nałożyłam okulary i zaczęłam nawlekać.Zrobiłam dwa naszyjniki-jeden z dużych pereł,drugi z mniejszych.W tym dużym dałam zapinkę z różową perła dla ozdoby ponieważ jest długi i mogę wkładać bez rozpinania.Drugi też nie wymaga rozpinania.I mam "codzienne perły".Te co dostałam od Mikołaja są na wyjątkowe okazje a,że takie się nie szykują a ja bardzo lubię perły więc te będą mnie cieszyły.
Wszystkie dodatki są srebrne.Hm...powiedzmy ,że jestem zadowolona z siebie.Na tyle,że już wertuję allegro i sklepy z akcesoriami.może będę sobie dalej nawlekać.






Nie jest to mistrzostwo świata w moim wykonaniu ale.....nosić się da!!!
Miłego Dnia.:)

8 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię perły. Eleganckie i ponadczasowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Królewsko się zrobiło! Piękne naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwe czy syntetyczne :) :) :) mnie perly zupelnie nie pasuja :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario,widzę,że lubimy podobne rzeczy:)
    OLQA-dziękuję
    Blogu-hodowlane.Nie przepadam za sztuczną biżuterią.Chociaż nie ukrywam,że niektóre potrafią być piękne ale....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne perełki. Szczególnie ten naszyjnik z mniejszych perełek mi się podoba.
    Szukaj i zamawiaj, bo robienie biżu to fajna sprawa jest!
    pozdrawiam cieplutko i głaski dla psicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne perelki. Bardzo mi sie podobaja. Tez mam ochote zaczac robic bizuterie. Moze teraz sie odwaze. Pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aszko ale z Ciebie pracowita pszczółka:))) Piękne zapięcie wynalazłaś...a sznury pereł - każdy inny możesz nosić na zmianę i poczujesz się jak Królowa ...we własnym domu! Uważam, że te większe nawet na "większe" wyjście są idealne! Moc uścisków...pracusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie podobaja sie bardzo Twoje prace. Masz piekna wyszywana swiateczna deczke.
    Dziekuje za zyczenia noworoczne. Zycze rowniez Tobie i Twojej rodzinie dobrego zdrowego i szczesliwego nowego roku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger