17:15

Hiacynty

Trochę wiosny zimą



11 komentarzy:

  1. Ja rowniez marze o wiosnie i nie moge sie doczekac. Piekne zdjecia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jak zakwitna bedzie Ci pieknie pachniec :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dorodne okazy ! Fajne aranżcje doniczkowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bedzie u Ciebie pachniec jak zakwitna. Swietny zegar i swiecznik zauwazylam w tle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Oleńko - dawno mnie tu nie było, a widzę, że u Ciebie wiosennie i tak pięknie kolorowo. Wyjaśnienie mojej nieobecności na moim blogu. Kochanie już niedługo będę babcią dwóch wnuczek i wtedy powiem "Witaj w Klubie"!!! Poczytałam zaległe Twoje posty i widzę, że wnuczki masz urocze!!! Tylko zanim moja druga dorośnie do wieku Twojej młodszej, to trochę czasu upłynie:))) Pozdrawiam Cię serdecznie i dla dziewczynek całuski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje już wspaniale rozkwitły i szaleńczo pachną!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jankasgarten.Mota-jeszcze tylko luty przetrwać.Potem z górki
    Blogu-pamiętam zapach w ubiegłym roku.Chociaż pod konie kwitnienia już nie był taki ....ładny
    Mario-nic w domu się nie dzieje to wyciągam zapomniane koszyki.A mech zbierałam jesienią .Teraz jak znalazł
    Violciu-zegar,świecznik i patera [widać kawałek] to prezent od mamy i teściów na 25 lecie.Już pamiątka po nich
    Grażynko,wow-gratuluję.A czas tak szybko płynie i za jakiś czas też powie do Ciebie "babo mniam"
    Aga-już czuję ich zapach.Myślę,że warto dokupić więcej.I jesienią do ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też są, same zaczęły rosnąć i dobrze, że je znalazłam pod schodami...:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, wiosenne fotki
    a u nas już bazie kwitną;-) pozdrawiam weel-end'owo

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger