16:20

Mam zły nastrój i wiosnę

Przyszedł taki czas gdy jestem w zawieszeniu.Pomarudzę trochę. Nic się nie chce.Przygnębia mnie widok za oknem-biel i szarość-nie mogę nigdzie wychodzić więc siedzę w domu i to mnie też dobija.A wyjść się nie chcę bo....
podrażniłam  albo uczuliłam oczy nowym kremem .Pieką ,są spuchnięte ,wyglądam okropnie i:nie mogę się nigdzie tak pokazać a nie ma słońca żeby nałożyć ciemne okulary;i ,nie mogę za długo przed komputerem z powodów jw.
Chodzę jak potępiona po domu i najchętniej ułagodziłabym nastrój czymś słodkim ale ....za dużo straciłam żeby teraz ulec.Bo gdybym uległa pokusie to doszedł by nowy element do mojego paskudnego nastroju.Wyrzuty.I kółko się zamyka .
No dobrze,kończę...
Wyszperałam kiedyś w starociach takiego faceta ubranego na biało Jest tak zrobiony ,że może siedzieć nawet na cienkiej poręczy.Może siedzieć wszędzie.I ja kobieta dorosła bawię się nim sadzając go w różnych miejscach a on ciągle uśmiechniety
Na świeczniku 
na poręczach




na półce

tu przysiadł na ekspresie do kawy
itd.....

spryciula!!!On oczywiście

No i mam wiosnę-
kolejny talerz Villeroy&Boh.
 Te już mam
Lato
Zima
Brakuje mi tylko jesieni

6 komentarzy:

  1. Aszko ale masz nosa - gdzieś Ty takiego fajnego ludzika wytrzasnęła - jest fantastyczny, to taki śniegowy dżentelmen:))) Talerze już masz prawie skompletowane...ten jeden brakujący trafi się na wiosnę:))) Aszko tak mi przykro, że masz chore oczy...a z kremami to rzeczywiście należy uważać. Mogę Ci na zimę polecić krem, który nie uczula - Oliwkowy firmy Ziaja - stosuję go od lat, jak dla mnie jest super! Aszko zapraszam do mojego saloniku - czeka na Ciebie mikołajkowy prezent:) Pozdrawiam i życzę zdrówka, moc uścisków !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhaah no facet jest po prostu rozbrajajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba jak siedzi na ekspresie!!!A na smutki wypij gorącą czekoladkę!!!Mi pomaga:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jak przy takim uśmięchniętym gościu można mieć zły humor :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam talerzyki z 4 porami roku. Kupiłam okazyjnie na allegro. Teraz ozdabiają ścianę mojej kuchni;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Bardzo ciepły nie tylko śnieżny ludek ale i cały blog. Wesołych Świąt dla ukochanych wnuczek Ady i Marty, córki Moniki i oczywiście niezwykłej Aszki życzę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger