14:21

Czy też tak macie?

Zastanawiam się czy macie  coś takiego,ze jak coś zobaczycie to musicie to mieć?Ja ostatnio przeglądając allegro natrafiłam na paterę
niewiele myśląc zamówiłam i już ja mam.Jest bardzo koronkowa i delikatna
I na razie poustawiałam na niej ozdoby

I koronkowo się zrobiło i biało
Ale nie tylko przy takich okazjach tracę rozsądek.Przez pół roku jak walczyłam z kilogramami zakazałam kupowania słodyczy.I wytrzymywałam.W sobotę miałam małą uroczystość i dostałam między innymi paczkę Rafaello.I niestety przy niem tracę samokontrolę.Uwielbiam!!!
I będę tak długo podchodziła aż zjem.Ale i jedzenie kuleczek to cały rytuał-powolne odkrywanie co raz to kolejnych warstw i najlepsza ta ostatnia.Mniam jak by to powiedziała moja młodsza wnuczka Marta.
Na moje szczęście lub  nieszczęście wszyscy dookoła znają moją słabość i problemy z prezentami maja z głowy.....Mniam,mniam


5 komentarzy:

  1. No to mamy te same słabości :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że też tak mam. Dokładnie trak samo, zcasem nawet bez względu na cenę. Nie potrafię czekać.
    A Rafaello ja też uwielbiam i zjadam natychmiast nie licząc kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mamy! Dziś na to konto zakupiłam porcelanowe zawieszki w kształcie koników ;)
    Pozdrawiam ziomowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie : TEŻ TAK MAM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam...nazywam to zakupem niekontrolowanym ;-) A paterka super, powinna być wypełniona po brzegi tym rafaello, żeby było co jeść :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger