16:29

Czas wysyłać kartki

Muszę to sobie sama przypominać bo bardzo często o nich zapominam.Wypisane leżą sobie   i niestety musze dzwonić.Owszem lubię zadzwonić ale nie tylko z racji życzeń tylko chociażby zapytać czy Mikołaj był hojny.
No właśnie-sms-y meile,telefony zastąpiły słowo ręką pisane.I ta chwila którą poświęcamy danej osobie.Nie cierpię życzeń sms.Dla mnie to taka masówka wysyłana jednym kliknięciem i nie mająca nic wspólnego z tradycją.
Kiedyś dostałam takie życzenia od kolegi [bez podpisu] i jak odesłałam zwrotnego [również bez imienia] to zwątpił.Facet miał swoje tzw.wyskoki i boki [żonaty jest] i myślał,ze to jakaś dawna "fanka" mu składa życzenia.Autentycznie się wystraszył bo dopiero jak zadzwoniłam i powiedziałam kto pisał to zaczął się gęsto tłumaczyć.Ot,tyle warte są życzenia sms-owe.Nawet się nie wie komu wysyła i od kogo dostaje.No i te "pretensjonalne " wierszyki.
Ale może ja jestem starej daty?????

Nie potrafię tworzyć pięknych kartek jakie widuję nb blogach i nawet nie chcę  próbować ale w sklepach jest spory wybór i można wybrać coś ładnego.
Lubie też dostawać-wszystkie  ustawiam na komodzie.Niech cieszą oko.

6 komentarzy:

  1. Ja też już mam wypisane kartki. Czekają na swój czas wysłania. Smsy też piszę,najczęściej do koleżanek z dawnej pracy, ale indywidualnie do każdego z osobna, nigdy hurtem i pisane prosto z serca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. pisanie kartek to zawsze wilkie "nieszczescie " bo wlasnie te wielszyki czy tez zwykle tradycyjne zyczenia ktore tez niekoniecznie sa najlepsze ot oklepane co roku tak czy siak jest to zawsze swiateczno-zyczeniowy problem,chtnie bym porobila swoje recznie robione ale nigdy nie mam czasu na taka ilosc wiec musze dokupic i czasami wysylama czasami nie i pozostaja mi E-kartki te sa niezawodne bo szybko docieraja choc przyznam ze malo osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię kartki pisane i tez jak Ty ustawiam je na półeczce. Bardzo się cieszę jak dostaje je od moich gości którzy wypoczywali u nas w gospodarstwie. Jest to znak że pamiętają o nas i wspominają nas mile;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario,oczywiście,że trudno do wszystkich wysyłać kartki.Majątek by to kosztowało
    Blogu-przyznam,że jak też na kartkach piszę co roku ten sam tekst
    Danusiu-myślę,że takie kartki od gości maja wielkie znaczenie.Świadczą o gospodarzach

    OdpowiedzUsuń
  5. Postępuję dosłownie,tak samo..Pewnie to nasze pokolenie..tak ma.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podobnie jak Wy dziewczyny uwielbiam słowo pisena. Niestety coraz częściej zastępują je SMS-y i maile. Czasami tęskno mi za taką kartką od życzliwej osoby.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger