22:32

Boże Narodzenie

Kalendarz nieubłaganie odmierza czas a ja...mam już przesyt "nastroju świątecznego".Jak zwykle o tej porze wpadam w panikę,że nie zdążę ,że za mało,że ....ciągle sprawdzam lodówkę i kartkę na której odhaczam rzeczy kupione i cały czas mam wrażenie,że o czymś zapomniałam.I wprowadzam nerwowy nastrój a ma przecież być "nastrojowo".Cały ten stan minie w chwili gdy usiądziemy do stołu.To już druga Wigilia w której nie ma nikogo ze starszyzny i my z mężem jesteśmy już "starszyzną" przy stole.I jak co roku od wielu lat wzrusza mnie przepiękna "Kolęda dla Nieobecnych"


Przyjdź na świat,by wyrównać rachunki strat...cudny tekst

To mój ostatni wpis przed Świętami.
Chciałam Wam i Waszym Rodzinom złożyć Życzenia Świąteczne

Wesołych Świąt!
Bez zmartwień,
Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
Z gościem, co niesie szczęście!
Czeka nań przecież miejsce.
Wesołych Świąt!
A w Święta,
Niech się snuje kolęda.
I gałązki świerkowe
Niech Wam pachną na zdrowie.
Wesołych Świąt!
A z Gwiazdką! -
Pod świeczek łuną jasną
Życzcie sobie - najwięcej:
Zwykłego, ludzkiego szczęścia

7 komentarzy:

  1. ¡Wesołych Świąt! ¡Feliz Navidad! desde Argentina
    abrazos (:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszko piękna ta kolęda - Tobie i całej rodzince składam najlepsze życzenia świąteczne!!!Dziękuję Ci za Twoje życzenia w komentarzach - buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. to pewnie panika spowodowana, szalem swiatecznym,jesli czegos zabraknie trudno ,zawsze napewno znajdzie sie cos do jedzenia to przedzien normalne dni jak kazde inne sobotnio-niedzielne : wesolych swiat i duuuzo spokoju :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aszko nie wprowadza nerwowej atmosfery- pamiętam ją z rodzinnego domu i źle wspominam.
    Zresztą to nic nie pomoże a i tak zdążysz- jak zawsze zapewne :-)
    Wszystkiego najlepszego na święta Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Miało być Aszko oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aszko Kochana znam tę kolędę i też w tym okresie często jej słucham...

    Tobie i Twoim najbliższym spokojnych świat życzę pełnych ciepła i radości!!!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    ps fajna fotka na profilu!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger