14:25

Mglisty ,ponury dzień

Nie mam czasu na komputer.Mam wnuczki w domu ,córka wybyła z mężem [odpocząć od dzieci] a ja pilnuję młodszej przy pomocy starszej.Teraz mała śpi i korzystam z okazji.
Jak wspominałam miałam dostać wazę od córki- i mam ją.Jest idealna .Uzupełnia kolekcję niebieskiej porcelany

Jest to fragment większej całości.Chyba będzie potrzebna osobna witrynka
Jeżeli już jestem przy niebieskim to nowy Villeroy&Boch z serii Saphir.Nie jest to porcelana jak powyżej ale spodobał mi się jej kolor-szafirowy.


Ten będzie używany do codziennego użytku.
Byłam w niedziele na starociach w Poznaniu.Szybki przegląd-szukamy "coś" do korytarza ale mebli nie było .Wypatrzyłam to

piękna porcelanowa patera.Pytam "ile za tą paterkę?"30 ale oddam 20 zł.Ja już zdecydowana a mąż daję 15 i biorę.No i sprzedawca mam ją za 15 zł.Lubię jeżdzić z mężem na takie zakupy.Ale to już chyba pisałam.
I tak stałam się jej posiadaczką -stoi na razie przy wazach na komodzie [Marta sięga po ciastka i boję się żeby nie spadła]
I piernikowo się zrobiło.W home&you nie mogłam się oprzeć a,że miałam 20% opustu więc jak tu nie skorzystać.Domek idealny na pierniki i dość spory a miseczka na orzechy.Jeszcze są obrączki do serwetek z piernikowych ludzików ale nie wzięłam.Wolę sobie dawkować przyjemność kupowania i nieprzyjemność wydawania.


Słodkie są.
I kolejne obrazy z moich ścian



Ten czeka na ramę
a te w pokoju córki-jej kiedyś do zabrania kiedyś jak będzie miała więcej przestrzeni na ścianach

W związku z wizytą dzieci prace w ogródku wstrzymane.Mam nadzieję,że zima mnie nie zaskoczy i zdążę wszystko porobić.Miało być ognisko dla dziewczyn ale pogoda nie pozwala.Wszystko mokre.Szkoda.
I na koniec moja Diana-bardzo odpowiada jej leżenie na nowej podłodze.Myślę,że bardzo do siebie pasują:)


Cierpliwym czytającym przesyłam biały kwiat grudnika

7 komentarzy:

  1. Bardzo udane nabytki; i waza i patera.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Waza świetna ale patera na bomba!!!Słyszę że zapracowana jesteś ale to chyba przyjemność spędzać czas z wnukami?Nabytki słodziakowe i już przypominające święta...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladnie prezentuja sie te skorupy na tym starym kredensie :) jak na grudnik to dosc wczesnie zakwitl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta twoja porcelana! Cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. OO grudnik już Ci zakwitł??? Fajnie i to biały. Ja mam ale różowy ale jeszcze nie ma kwiatów ani nawet pąków.. Waza cudna i ta Twoja kolekcja jest super. Oj chyba będzie witrynka potrzebna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice china collection. Catherine

    OdpowiedzUsuń
  7. Aszko, ale Ci pięknie już rozkwitł ten grudnik - u mnie zaledwie się pączki zawiązują, tylko mój ma różowe kwiatki. Zbiór porcelanowych śliczności masz imponujący - wazy wspaniałe i jaka ich kolekcja!Gdzie Ty to wszystko pomieścisz - koniecznie będziesz musiała dokupić jeszcze jakąś witrynkę:) Czeka Cię wyprawa "na polowanie" witrynki! Pozdrawiam serdecznie i miłej zabawy z wnuczkami Ci życzę,pa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger