19:16

Kolejne etap

Wracając z cmentarza mówię do męża ,że teraz czekamy na kolejne wydarzenie tzn.święta.I podejrzewam,że na blogach zapanuje już duch świąt . Już oglądam Wasze cudeńka które tworzycie.Mam wrażenie,że to będzie takie wspólne czekanie-miłe ,nie da się ukryć.
Na razie króluje piękna jesień-u mnie kwitną ostatnie róże
Eden Rose
Elmshorn


Z daleka żółcą się pęcherznice

w objęciach  z bordowym berberysem tworzą piękny duet

ognik oblepiony koralikami

Ale takie widoki niedługo się skończą i zostaną tylko zdjęcia na osłodę paskudnych ,burych dni.

Porobiłam bukiety z hortensji i zatrzymam trochę jesieni w domu


 I na koniec trochę już świątecznie
Reniferki-sprawiają wrażenie jakby szykowały sie do jazdy

i zarobiony już "piernik staropolski"-leżakuje na dolnej półce w lodówce

8 komentarzy:

  1. O jak u Ciebie kolorowo w ogrodzie. U mnie tylko berberysy kolorowe a reszta szaro i buro.
    Ja tez będę robić ten piernik staropolski Dostałam przepis i muszę koniecznie sama spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ogród bardzo jesienny, bukiet rewelacyjny...czy ja widzę obraz Piłsudskiego???pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród w kolorach jesieni dodaje ciepła, którego już powoli brakuje.
    Nabrałam ochoty na piernik... :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie w twoim ogrodzie :) Ja robię ciasto według takiego przepisu na pierniczki, ale zarabiam około 6 tygodni przed świętami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda Twój ogród Aszko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, jesiennie, kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aszko wracam po krótkiej nieobecności- złapały mnie tzw. korzonki...ale już wszystko dobrze. Kochana znowu porobiłaś "porządki" w swoim saloniku - pięknie i radośnie! Smutne święta mamy już za sobą, to fakt i należy się szykować do następnych. W Twoim ogródeczku jak zwykle pięknie, a suszki w wazonach bardzo oryginalne, brawo! Pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie jest ładnie w ogrodzie,niestety
    aga-tak
    Grasza-kuruj się.Korzonki to paskudna sprawa
    Danusia,Annasza-piernik to świetna sprawa.Może leżakować i mamy czas na inne sprawy
    Mario,Gabraj-dziękuje
    Ewuś-smacznego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger