10:16

Dzisiaj czerwono

Czerwono się zrobiło.No ale czas taki,że białemu śniegowi przeciwstawiamy kolory.Za oknem dominuje biel i szarość a w domu .....


Ten Mikołaj z brodą to był jeden z pierwszych gadżetów jaki kupiłam po tzw.transformacji.Nie było wiele w sklepach a on stał na rynku i na dodatek jak mu nacisnąć plecki to kolędy wygrywa.Stoi u nas wiele lat,jest łysy ale łysinę zakrywa czapeczką i jakoś nie wyobrażam sobie świąt b ez niego.W tym roku dałam mu towarzystwo równie dostojne :)
I kolejne czerwienie




A tu muszę uważać żeby się nie pomylić i nie ugryżć nie tego co trzeba
Miałam podobną przygodę na weselu córki.Zamówiliśmy piękny tort i jak to po godz.24 państwo młodzi go pokroili i rozdali .W sali odpowiedni nastrój,świece,półmrok i ja z kawałkiem tortu na talerzyku.Natrafiłam na cukiereczka ,takiego okrągłego i zaczynam go gryżć.Natrafiam na opór ale "duszę zębami"dalej aż rozgryzłam tzn.odleciał mi kawał zęba a cukierek cały.Okazało się,że ozdobili tort metalowymi koralikami [idioci].Po weselu poszliśmy zareklamować.Przeprosili.Nie cierpię słowa "przepraszam".Co mi po przeprosinach jak straciłam połowę zęba."Przepraszam" i wszystko załatwione.
Od tamtego czasu uważam co jem:)
Miłego Dnia

5 komentarzy:

  1. Kolorowo i czerwono, prawdziwie świątecznie u Ciebie. A z cukierkiem z tortu, poszłaś w zaparte :-)Twarda sztuka z Ciebie Aszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aszko rzeczywiście można się wściec jak się straci połowę zęba! I masz rację, różne niespodzianki się zdarzają a zwłaszcza w tortach:)))Twoje dekoracje zapierają dech w piersiach, są śliczne. Zaintrygował mnie ten Mikołajek-dzbanuszek, czy to koneweczka czy dzbanuszek do napojów? Jest uroczy! Pozdrawiam cieplutko i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty musisz być uparta!!!Współczuje z tym zębem!!!Ale za to czerwona i świątecznie u Ciebie!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że produkcja pierniczków już rozpoczęta. Ja planuję na koniec tygodnia. Co do Mikołajka z łysinką, to takie "pierwsze" zdobycze świąteczne chyba najdłużej wywołują w nas nostalgię.

    OdpowiedzUsuń
  5. hhah no niezla historia ja to chyba kazalabym im zaplacic za wstawienie koronki, a mikolaje co przyniosa ????

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger