10:22

B- i salonik

W tym pokoju tylko było malowanie.Nie zaszaleliśmy z kolorami-kremowy,ale taki nam pasował.Meble w tym szumnie nazwanym pokoju "salonikiem" a ostatnio "pokojem kawowym" mają swoją historię.
Stolik-pojechaliśmy do składu węglowego a tam przysypany papierami,gazetami stał "on"
Mąż specjalista od targowania kupił go za równowartość "Pół litra".W domu oczyściliśmy i blat okazał się taki
Meble wypatrzył mój tata u swojej nowej bratowej na działce w domku ogrodowym.Dawno temu-kupiliśmy za symboliczne pieniądze.Ciotka dołożyła jeszcze lampę i drewniany świecznik
I tak mieliśmy już meble do pokoju

Kanapa i fotele-to kupiliśmy jak jeszcze nie mieliśmy domu.Fotele mąż odkupił od kolegi.U niego były za ...wielkie.Potem jak kupiliśmy dom to zostały zalane przez strażaków w czasie pożaru  i musieliśmy odnowić.Materiałów obiciowych nie było wtedy w nadmiarze i wybraliśmy taki jaki był.Teraz już chyba brak nam chęci do robienia nowych obić a poza tym przyzwyczailiśmy się do tych.

W tle maszyna od teściowej
Ciężko uchwycić zdjęcie całego pokoju ale ale tu
"się gościmy"

W tym pokoju musimy zamaskować rury od co [fachowiec nam zakładał] i wymienić lampę [Żyrandol]
Lubię ten pokój-mam wrażenie,że panuje w nim pozytywna aura.Może to zasługa kolorów....
Od wczoraj leje,jest ponuro więc dla rozjaśnienia trochę kolorów

BAROCK
Róża pnąca,duże kwiaty koloru morelowo-żółtego.Podobno dorasta do 3 metrów -u mnie jest pierwszy sezon i już osiągnęła aż ok.1 m.Nie kwitła bardzo obficie ale muszę jej dać czas na zakorzenienie.To co pokazała spodobało mi się



BERLEBURG-Poulsen 1993
Róża wielokwiatowa-kwiaty różowe,płaskie,bardzo pełne,kwitnie obficie.Ta róża zaskoczyła mnie.Kupiłam bo...inni kupowali.Dopiero jak zakwitła to zobaczyłam ,że warto było.A mam ją dopiero pierwszy sezon.Warto ja mieć w ogrodzie zwłaszcza jak ktoś lubi róż






Mimo wszystko słonecznego dnia

7 komentarzy:

  1. piękne te mebelki.. a blat stolika istne cudo.. Aszka przy okazji, dziękuję Ci za link do strony z muzyka.. czy orientujesz się jak to jest żeby można posłuchać wszystkiego to trzeba się tam zarejestrować? i czy to jest płatne czy też nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja włączam i gra.Nigdzie się nie rejestrowałam -po prostu strona z muzyką.Puszczam sobie np.cały album sobie gra.Trzeba tylko po skończeniu albumu kliknąć w nowy albo...ten sam.Ja cały cza odsłuchuję ten ze strony 5.Jak z przegraniem na np.przenośny nośnik to już wyższa szkoła jazdy.Nie wiem.Cieszę się,że też jesteś zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten salonik ma swój klimat,bardzo mi się podoba.
    Myślę że dobrze bym się w nim czuła.Lubię bowiem takie klimaty,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne meble i jeszcze każdy mebel ma swoją historię. to jest to co lubię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aszko, rzeczywiście masz w tym saloniku "przytulność" i na pewno dobrze się w nim czujesz - myślę, że każdy sobie stwarza taki kącik, w którym lubi przebywać. Fantastyczne, zdobyczne mebelki a stół rewelacja, co za blat! Dzięki za róże, zawsze cieszą moje oko! Pozdrawiam cieplutko i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    masz przepiekne roze w ogrodzie. Jestem zachwycona. Ciesze sie, ze ty rowniez czujesz sie dobrze w mieszkaniu z meblami z historia.
    Zycze milego dnia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mebelki piękne i stoliczek pasuje do nich jak ulał. Widzę że jesteś miłośniczką róż. Są przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger