14:52

30 dni zostało i czas szykować dekoracje

Do świąt został miesiąc.U mnie pada śnieg,drobny ale zawsze  to śnieg.Dorobiłam dzisiaj jeszcze ciasta na pierniki bo obawiam się,że może zabraknąć.Tym bardziej,że córka przyjeżdża na tydzień przed Wigilią i jak znam życie i dziewczyny to będzie konsumpcja po uprzednim upieczeniu.
Powoli wyciągam ozdoby,dokupuję nowe ale bez szaleństwa.Potrafię już wejść do sklepu,popatrzeć i....wyjść.
Zaczęłam ozdabiać mandarynki i zabrakło gożdzików
mandarynek mam jeszcze sporo
powstaje biała wioska-


i koniecznie czerwono

Nie sposób nie wspomnieć o aniołach.Tego dużego kupiłam za grosze na starociach z zamiarem przemalowania ale jakoś go nie widzę w innym kolorze



Idę zobaczyć czy można już lepić .....bałwana

Danusiu,przepraszam,ze dopiero teraz.Domek z "piernika" kupiłam teraz w Home&You .Jest tam jeszcze sporo różnych "piernikowych" przyjemności

5 komentarzy:

  1. Dekoracje cudne.Bardzo podoba mi się ten reniferek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super śnieżne miasto !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie konsumpcja, badanie organoleptyczne i inne. To przecież nasza prywatna tradycja. Już nie modę się doczekać; dziewczyny też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale juz zimowo...pokaźny zbiór aniołkowy!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice xmas decorations! Catherine

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger