14:49

Złote ręce

Oglądając wytwory  ITY  jej pomysły,bardzo żałuję,że natura poskąpiła mi zdolności  manualnych.Przechodzę często obok różnych przedmiotów i zastanawiam się co można z nich zrobić i...nic.Pustka.Potem okazuje się ,że możliwości jest wiele.Trudno.Muszę się zadowalać tym co jest gotowe ,tym co widzę i nie muszę kombinować co z tym zrobić.I tak np.Villeroy&Boch -jest przedmiot który widzę i wiem,ze go chcę.I tak powiększa się moja mała kolekcja tych "skorup" a,że jeszcze w ulubionym kolorze niebieskim to radość tym większa.
Półmisek z serii Burgenland
cukierniczka z  serii Blue Cassle trochę inny odcień niebieskiego  ale bardzo spodobał mi się jej kształt



i na razie wszystko pochowane bo .....nadal prace renowacyjno-remontowe trwają.Pokój wielki to i czasu dużo potrzeba.Problem w tym,że mąż nie ufając fachowcom musi wszystko sam.Po prawdzie to oddał kiedyś w ręce fachowców prace i teraz musi wszystko po nich poprawiać.No i tak sobie z synem i pomocnikiem [dorywczym] robią.A,że i mąż i syn i pomocnik pracują to i czasu na prace domowe niewiele.Ale jest nadzieja,ze w przyszłym tygodniu skończą [?] i ja wkroczę z mopami,płynami itd.
Zakończę letnio- róża Eden Rose





Piękna jest!!!

8 komentarzy:

  1. Oj współczuję remontowego bałaganiku ale za to później będzie pięknie!Twoje nabytki są wspaniałe a walizka z poprzedniego postu - coś niesamowitego!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy kupiłaś. Strasznie lubię taki kolor porcelany. Angielska elegancja.
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie,będzie mi bardzo miło:-))))
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Porcelana piękna! A róże....bajeczne...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Aszko ale Ty masz oko - takie śliczności wypatrzysz, że dech zapiera. Powiększa Ci się kolekcja i po remoncie będziesz miała co wystawić. Róże są przepiękne - dzięki za nie, można choć oko nacieszyć. Pozdrawiam weekendowo i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj maja ludzie zdolnosci ,maja, a ci co nie maja musza kupowac ;), aremont kiedys sie skonczy i pokazrezs swiatu swoje skorupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna porcelana. Sztczegolnie podoba mi sie polmisek. Villeroy & Boch to moja ulubiona firma. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O remontach mawia się, że trzeba je polubić i ..przeżyć.Nie masz inne wyjścia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. milo popatrzec na porcelanę-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger