15:05

Sielskie obrazki



zachwyca mnie porcelana z takimi właśnie scenkami.Ciągle mi ich mało.

I moje niewielkie wazy.Za kilka dni będę miała kolejną od córki



Remont minął półmetek i już robię to co lubię.Myję,,układam,wieszam obrazy.Firanki i serwetki pójdą na koniec.Już nie jest tak głucho i pusto.Do końcówki jeszcze trochę zostało ale najgorsze za nami.Przy okazji odkryłam cienkie lateksowe rękawiczki.Nie potrafiłam nic robić w tych grubych ,wszystko leciało mi z rąk -nie czułam przedmiotów.Natomiast te cienkie są rewelacyjne.Kupiłam sobie 2 opakowania [200 szt] i robię w nich wszystko.Nie czuję,że je mam a jednak chronią bardzo .Polecam niezdecydowanym-idealne do porządków przedświątecznych.

8 komentarzy:

  1. Robi się niezła kolekcja porcelany :-)
    Teraz tylko pomyśl jak ją wyeksponować po remoncie i będzie cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta Twoja kolekcja porcelany. A ta niebieska waza powaliła mnie z nóg. Po prostu piękna. Cieszę się że z remontem już za półmetkiem , nie ma to jak układanie i wieszanie zasłonek. To zawsze jest takie przyjemne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszko, wchodzisz w najfajniejszy etap remontu :-)
    Kolekcja waz imponująca. Zachwycam się białą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszko zachwycam się Twoją porcelaną - śliczne na niej malowane scenki. Porządki masz już prawie za sobą - więc do świąt luz i swoboda:)))Zostanie Ci tylko pieczenie i przygotowanie innych świątecznych wiktuałów. Gratuluję! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice china.Good evening Catherine

    OdpowiedzUsuń
  6. najfajniejsze jest urządzanie, piękna porcelana na pewno znajdzie godne miejsce , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja imponujące a te wazy wymagaj specjalnego miejsca!Teraz same przyjemności przed tobą!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "scenkowa" porcelana jest po prostu przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger