17:40

Pokochaj jesień

Pokochaj jesień

Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.
Tadeusz Karasiewicz 

Wszystkim moim wczorajszym gościom -Gabraj,MariPar,Anna anonimowa,Annasza,Cyrylla,Mota,Aga.Blog niedzielny,Danuta,Aaga,Grasza,eljot  i wszystkim którzy zajrzeli do mnie dziękuje bardzo !!!

Piękny dzisiaj był dzień.To co słońce i jesień wyprawia z winobluszczem jest niesamowite.Co roku jesteśmy świadkami palety barw.Ja dopiero od kilku sezonów mam to pnącze.I to nic,że zimą zwisają smętne badyle.Teraz jest jego 5 minut.Dzisiaj po powrocie do domu zamiast rozpakowywać zakupy chwyciłam za aparat i teraz wklejam kilka zdjęć.


Post pisałam wczoraj ale nie mogłam wkleić zdjęć i wogóle mam problemy.Nie wiem czy z komputerem czy problem jest gdzie indziej









do tego nastrojowa muzyczka





7 komentarzy:

  1. Kocham dzikie wino. W tym roku posadziłam pierwsze sadzonki. Mój poprzedni dom był cały porośnięty dzikim winem.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Baaardzo lubię jesień, chociaż w chwili obecnej choróbsko wstrętne mnie dopadło, ale nic to;-)
    Piękne kolory wokół wynagradzają mi wszystko.
    Uwielbiam jesienne barwy winobluszczu.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój taras też jest orośnięty winobluszczem. U nas wszystko jest jakoś później i jeszcze tak pięknie się nie wybarwił.Dzisiaj trochę popołudniu poświeciło słonko.Więć barwy też się będą teraz szybko zmieniać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne jesienne zdjecia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam winobluszcze ! I jak tylko będę mogła posadzę u siebie :-)
    Cudownie się przebarwia i nawet nie przeszkadzają mi nagie gałązki zimą.
    Zresztą lubię CIEPŁĄ i SŁONECZNĄ jesień. Liczę że jutro taka właśnie będzie :D
    Pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka jesień to piękna jesień...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzikie wino miałam w ogródku pod balkonem i zarastało mi połowę balkonu przez ponad 5 lat.Niestety ostatnie wielkie wichury i ulewne deszcze wyrwały mi ten krzew z korzeniami! Jakoś straszliwie pusto zrobiło się na moim balkonie, na wiosnę znowu posadzę nowy krzew. Aszko zdjęcia urocze - paleta barw niesamowita! A głos Roda...taki jesienny z chrypką i ciepły - ma swój urok. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger