11:27

Motyle ,marcinki i jesień












Marcinki i motyle.Ostatni akord lata.Wprawdzie róże jeszcze kwitną ale to kwiaty lata natomiast marcinki to jesienne.I chmary motyli .Budleja i marcinki to chyba najbardziej "motyle" rośiny.
Każdy inny,każdy śliczny.
Jest słonecznie ale chłodno-nie ma w tej jesieni tego czegoś tylko ostre zimne powietrze.
Diana buszuje w opadłych liściach winobluszczu.
Huśtawka pod jesionem zasypana .Jesion z roku na rok co raz większy i liści też więcej.Będą problemy w przyszłości bo dojdą jeszcze liście akacji.
Ognik płonie.


Jeszcze kwitną.
I na koniec smaczne zimowe jabłka.



Czeka mnie pracowity weekend [o efektach za jakiś czas napiszę] ale Wam życzę Miłego Wypoczynku


8 komentarzy:

  1. Pięknie jesiennie :)) Motyle kochają marcinki, to szczera prawda :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U Mnie morwa tonami gubi liście :-)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta nasza jesień - zwłaszcza w Twoim ogródku. Zdjęcia przepiękne....a te jabłuszka leżące w trawie - przypominają mi ogródek u mojej cioci kiedy zbieraliśmy jabłka na kompot i musy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie kolorowo. U mnie w ogrodzie już pustki. Ostatnie mrozy zrobiły swoje. No Marcinki jeszcze kwitną ale tylko one a przetrwały tylko dlatego że były osłonięte. Ranki u nas są białe to sama rozumiesz że wszystko przemarzło
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowa ta jesień u Ciebie !MIłego weekendu!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny raport z jesieni w Twoim ogrodzie.Ten, kto posiada ogród, wie dobrze, ile pracy należy wykonać przed zimą.cały dzień dzisiaj pracowalem na swoim to i kości teraz też czuję.Udanego niedzielnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  7. a moje marcinki sa czerwone ale tak mi powyrastaly ze zupelnie nie pasuja mi do miesca gdzie sobie umyslilam i bede musala je przesadzc,zupelnie nie wiedzialam o ich wysokosci :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest jesień w Twoim ogrodzie.Proszę Dankę wydrapać za uszkiem ode mnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger