19:01

Fioletowo mi

Od jakiegoś czasu mam w domu remont,poważny remont wykończeniowy.Jestem zapylona,zabałaganiona ale ...cel uświęca środki.Idzie ku końcowi.Wielki pokój-jadalnia dostał nowe ściany, sufity [Monika Ty nic nie wiesz] i podłogę ma dostać.Trzeba było powyciągać wszystkie "skorupy" i przestawiać komody.I okazało się,że posiadam komplet do kawy o którym zapomniałam.Kupiłam go dawno temu [wtedy piło się kawę ze szklanek] jak miałam mieć gości z Niemiec i chciałam żeby było inaczej.Goście nie przyjechali ale serwis z Ćmielowa został.
Myślę,że już nie będzie leżał gdzieś w głębokiej komodzie tylko od czasu do czasu podam w nim kawę.




a  jako,że nie mam już miejsca w kartonach ustawiłam go w paterze.

I jeszcze trochę fioletu



11 komentarzy:

  1. Piękny lilaczek- dorzuciłabym pledzik, który mam w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo moja mam miala bardzo podobny tyle tylko ze w kolorze blekitu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ładny kolor na ścianach. Ok, ale ja przecież nic nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pokaz fioletu na wiele sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolecik piękny w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  6. Aszko, toż to mój ulubiony kolor - serwis śliczny - kiedy już nie przyjechali Ci z Niemiec, to może ja wpadnę na kawkę z tego cudnego fioletu:)))? Na dodatek masz prześliczny komplet szalik+rękawiczki!!! Pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam taki "mozaikowy" serwis. Tylko był w szrościach. Twoje fiolety Aszko, urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie fioletowo u Ciebie!
    A gdzue taka paterkę mozna nabyć?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fioletowo i pięknie dzisiaj u Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny garnitur do kawy :-)
    Taki nietypowy i niedzisiejszy co dodaje mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się,że fioletowy kolor fioletowy spodobał się.
    Cyryllo-ten serwis jak na nasze warunki jest stary .Ma około 30 lat i dlatego jego kształt jest taki...inny
    aagaa-paterkę kupiłam na allegro.Tam kupuje sporo
    Grasza,to kiedy wpadniesz?czekam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger