09:07

Witam porankiem z filiżanką kawy z muzyką relaksacyjną w tle .Polecam
http://www.deezer.com/en/music/relaxation-big-band#music/relaxation-big-band
znalazłam tą stronę pośrednio dzięki Nessie jak kopiowałam od niej nowe tło.Z tą muzyka to taki przypadek.Jest u nas sklep i uwielbiałam tam chodzić i udawać ,że oglądam i może coś kupię.A ja po prostu słuchałam.Sprzedawczynie nie potrafiły podać tytułu albumu,wykonawcy .One dostały kilka płyt od szefa i miały to puszczać zamiast muzyki z radia.I wczoraj przez przypadek słyszę to co mnie tak fascynowało.I tak sobie słucham.Dziękuję Nessie.
I tak do tego relaksacyjnego nastroju pasują moje zdjęcia hortensji
piękne są ......

i kilka róż które usiłują zakwitnąć w tym chłodzie

i na koniec datura-Monika te zdjęcia dla Ciebie bo nie doczekałaś u nas kwitnienia
i tak sobie wszystko powoli kwitnie .
Przesyłam zapach suszących się w suszarce grzybów-pachnie w całym domu

10 komentarzy:

  1. Piękna muzyka i piękne kwiaty idą w parze.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka rzeczywiście bardzo relaksująca;-)
    Kwiaty cudnej urody!
    A grzyby tak mi zapachniały, że chyba muszę sama w końcu wybrać się do lasu;-)
    Pozdrowienia i pogodnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. oh dzięki ci za nutę dzieci się ululały jak za sprawą czarów a zwykle to następuje o 15nastej:) i kawy mogłam się spokojnie napić:D
    ależ pięknie kwitnie u ciebie, te róże które wyglądają jak piwonie są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmieniło się u Ciebie. Bardzo mi się podoba. Tym razem ja dziękuję za muzykę.Szybciutko zapisałam link. Uwielbiam słuchać taką muzykę.Hortensje pięknie kwitną w Twiom ogródku. Moje w tym roku nie zakwitły, ale to młode sadzonki. Za to suszę otrzymane w bukiecie. Będą zdobiły pokój jesienią i zimą. Pozdrawiam - Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje kwiaty!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie poproszę więcej zdjęć datury. Mogą być na maila

    OdpowiedzUsuń
  7. no skoro dostaly plyty to i wykonawca jest na nich napisany,no chyba ze plyta piracka :) piekne sa hortensje

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kwiatowy wpis i wspaniała muzyka.Też lubię słuchać takich klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pełny relaks u Ciebie...zmiany na blogu i banerek ...wszystko pięknie współgra...a Twoje kwiaty jak zwykle oszałamiające:)Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie tu u Ciebie.... tak miło, przytulnie i ciepło.
    Pozdrawiam
    Nessa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger