08:27

Słonecznie

Miłego,Słonecznego weekendu

8 komentarzy:

  1. Oj nie zdążyłam pochwalić Twojej kuchni!!!Bardzo mi się podoba szczególnie te niebieskie wstawki!!!Kredens rewelacja! Miłego weekendu Tobie również życzę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie.Zapowiada się piękna pogoda,więc korzystajmy z uroku kończącego się lata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszko- niestety wcale nie jest słoneczny, ale nie ma co narzekać, nareszcie mam czas na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wzajemnie!
    Piękne róże!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Aszko po powrocie z wakacyjnych wojaży. Kochana myślałam, że wpadłam do jakiegoś obcego saloniku - tak tu się zmieniło! Pięknie sobie wystrój zmieniłaś - taki wakacyjny "remont" korzystnie wpływa na nastrój, naprawdę super!!!Pobiegnę teraz poczytać Twoje zaległe posty abym była na bieżąco. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kosz i kwiaty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger