13:13

Pożądania


na początek wspominkowy utwór-tekst ponadczasowy.

Czy już pisałam ,że blogi są zarażliwe.Fryderyki,korony,patery ,wianki to przedmioty budzące moje pożądanie.Hm...i lubię jak się je spełnia.
Tym razem "zachorowałam" na paterę i mam Wsypałam ciasteczka ale one nie wzbudzają mojego pożądania.Przyznam,że ugryzłam czekoladowe i...wyplułam.Było pyszne ale mam zakodowane,że nie wolno.Białego nie próbowałam bo to marcepan a ja niestety marcepany bardzo ,bardzo lubię i tu nie tylko kubki smakowe ale i resztę bym zaspokoiła.


Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa i wizytę .

4 komentarze:

  1. Patera całkiem w ulubionym stylu. Świetny zakup.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście przepiękna ta patera, można się zakochać. Nie dziwię się że jest obiektem pożądania wszytskich bloggerek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna patera! Podziwiam za dzielność w opieraniu się słodkościom!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszko gratuluję powściągliwości w...zaspakajaniu "kubeczków smakowych":))) Patera cud-miód, bardzo mi się podoba.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger