21:15

Na przekór jesieni-kolory lata

Na blogach jesień,w powietrzu jesień a w ogrodzie poza kolorami jesieni królują róże.Ciężki miały rok-a ja z nimi.Najpierw długa mrożna zima i obawa ile wymrozi.Potem długa ,zima wiosna,deszcze i jak już zaczęły rozkwitać tropikalne upały i susza.Teraz spóżnione drugie kwitnienie,masa pąków i ,,,znowu zimno i mało słońca.I to wszystko w okresie kiedy ja się uczę róż.Bo to dopiero mój drugi sezon.Moja ś.p teściowa jak widziała mój zapał w sadzeniu trochę mnie studziła mówiąc ,że to trudne kwiaty.No ale przetrwałam 2 sezony i nie żałuję.Mam kilka które pójdą "pod płot".Mam takie które nie chorują i takie które są już gołe pomimo oprysków i pielęgnacji.Następny rok będzie lepszy.
Teraz mały przegląd tego co kwitnie na dzień dzisiejszy
Ale,że mamy czas grzybobrania to i my chodzimy.Dzisiaj wyskoczyliśmy do lasu po południu.Ja z aparatem ,wielkim koszem i znalazłam 6 szt.Mistrzostwo świata.Moi panowie łącznie ponad 40 szt.Chyba dzisiaj grzyby mnie nie lubiły.
I z tych wszystkich tylko 2 robaczywe.

6 komentarzy:

  1. Aszko, chyba będę się od ciebie uczyć pielęgnacji tych róż, bo bardzo je lubię i chciałabym w przyszłym roku posadzić kilka pięknych krzewów wokół mojego nowego domku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Annaszo-warto zacząć.To wciąga

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze kwitnąco! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze w tym roku nie byłam na grzybach, chociaż lasów grzybowych wokół bardzo dużo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory lata.. lubię. ale jesieni równie mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Twoje róże, może trochę mniej kwitną za to prezentują się wspaniale. Kazdego roku u nas w ogrodzie pod brzozami i modrzewiami rosły sobie grzybki, borowiki i podpieńki. I to nawet w sporych ilościach. W tym roku oprócz przepięknych muchomorów (przedtem nigdy ich tam nie było)grzybów niestety nie ma. Bedzie trzeba wybrać się do lasu, a tych, w moich okolicach nie brakuje. Pozdrawiam - Gabrysia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger