18:31

Końcowe odliczanie

Maryla Rodowicz

Remedium

Światem zaczęła rządzić jesień,
Topi go w żółci i czerwieni,
A ja tak pragnę czemu nie wiem,
Uciec pociągiem od jesieni.

Uciec pociągiem od przyjaciół,
Wrogów, rachunków, telefonów.
Nie trzeba długo się namyślać,
Wystarczy tylko wybiec z domu ... i.

Wsiąść do pociągu byle jakiego,
Nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet,
Ściskając w ręku kamyk zielony,
Patrzeć jak wszystko zostaje w tyle. /x2

W taką podróż chcę wyruszyć,
Gdy podły nastrój i pogoda
Zostawić łóżko, ciebie, szafę,
Niczego mi nie będzie szkoda.

Zegary staną niepotrzebne,
Pogubię wszystkie kalendarze.
W taką podróż chcę wyruszyć,
Tylko czy kiedyś się odważę

Wsiąść do pociągu byle jakiego.. /x5


Na blogach już jesiennie, a ja postanowiłam odmierzać czas do Świąt bo one zwiastują ...przyszłą wiosnę.
Dzisiejszy dzień słoneczny,ciepły ale to ciepło było takie "otulające" .Sąsiedzi mają wykopki i rozsiewa się piękny zapach palonych łętów.To taki nostalgiczny czas.Wszystko przemija.W domu rozgardiasz w związku z małym remontem [Monika nie czytaj tego-wiesz dlaczego] a ja wykorzystałam ostatni dzień ładnej pogody i posadziłam tulipany i żonkile.
 i już jestem spokojna o tą część pracy.
Ma być jesiennie więc żadnych kolorowych róż tylko kolory jesieni.Bardzo lubię te ciepłe barwy.Był okres,że ubierałam się tylko w takie kolory.Lubie je do dzisiaj .










 do mojej kolekcji "niebieskiej" doszła sosjerka Villeroy&Boch.No proszę i róża się dostała a miało dzisiaj nie być
Życząc Miłego Weekendu przesyłam Queen Elizabeth

 

5 komentarzy:

  1. Ja też posadziłam cebulki i korzystam z pogody i porządkuje ogród. Pogoda piękna oby tak było chociaż miesiąc ;-). Ja też już zaczynam odliczać czas do świąt. Nie mogę się już doczekać tej magi którą tak lubię.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój ogród.Tyle pięknych roślin w nim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. na mnie czekaja jeszcze krokusy ktore mam to posadzenia i nie moge sie zabrac,ze nie wspomne tez o tulipanach i narcyzach,strasznie mi czas ucieka aja to ciagle odkladam :(, w przyszlym roku bedziesz miala jeszcze piekniej w ogrodzie,zawsze lubialam te piosenke rodowocz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo cebul masz do posadzenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak sezon jeszcze się nie skończył ale ma się już ku końcowi. To przykre ale prawdziwe. Trzeba powoli z szafy zimowe ubrania wyciągać i myśleć że zima szybko przeminie! Znowu grzańce i owocowe konfitury będą nam towarzyszyć przez długie wieczory a potem oczar pokaże kwiaty i stanie się symbolem wiosny 2011

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger