19:57

Deszczowy dzień



Puszczam sobie muzykę Niemena którego na nowo odkrywam.Pamiętam jak  byłam na jego koncercie na początku lat dziewiędziesiątych i w pierwszej części śpiewał utwory współczesne,nowe .Ale my czekaliśmy na Niemena którego znaliśmy.Ale po przerwie dał ten "prawdziwy koncert" chociaż te utwory też już były "unowocześnione".Ale mimo wszystko to była uczta.Kupiłam jego płytę i oczywiście poszłam  po autograf.Płyta to Terra Deflorata.Siostra miała taki album z wycinkami gazet,zdjęciami ,piosenkami od początku jego działalności.Gruby brulion-i też dała mu to do podpisania.Był wzruszony.Miłe wspomnienie ale...
miało być też o deszczowym dniu.Uważam,ze to lekka przesada z tą pogodą.Przecież na taka pogodę czekamy w listopadzie a nie we wrześniu.Wiem,marudna jestem!!!
Zrobiłam sobie kawę,wzięłam robótkę-nieśmiałe próby robienia śnieżynek na okno i złorzecząc pogodzie dziergałam.

6 komentarzy:

  1. Cały czas leje i końca nie widać !
    Dobrej nocy !

    OdpowiedzUsuń
  2. pochoda niestety tylko pod kocyk i herbatke przed kominkiem,tez lubialam niemena sluchac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano leje. Ale taka pogoda tez jest potrzeba żeby usiąść w ciepłym blasku lampy w ulubionym fotelu, z filiżanka ulubionej kawy i słuchając dobrej muzyki dziergać :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No u nas w małopolsce padało cały dzień. Ja wziełam się za sprzątanie kuchni takie gruntowe i słuchałam CHłopów Reymonta. Bedę miała mniej roboty na święta (tak myslę) Fajna filiżanka.
    pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aszko, dawno temu kiedy byłam jeszcze w Liceum, też byłam na koncercie Niemena - pamiętam do dziś rozentuzjazmowany tłum, rzucane marynarki, dzięki za wywołanie tych wspomnień. Kidy patrzyłam na zdjęcia z robótką, rzuciły mi się w oczy Twoje okulary...o jejku, toż to moje, myślę sobie:)))Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam przepis na Aroniówkę i przy okazji odkryłam nowy blog ;)

    Pozdrawiam serdecznie z deszczowego zakątka Polski

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger