16:31

Brązowo i niebiesko

Kolejny niebieski nabytek "wyszperany.Tym razem w temacie świątecznym i zimowym
tu już wstawiony do witrynki
a skoro zrobiło się kuchennie to chcę pokazać fragment brązowo- niebieski mojej kuchni.

stół nakrywam okazjonalnie-Dawniej kładłam obrusy ale nie dawałam rady z okruszkami i zrezygnowałam.Kładę okazjonalnie bo mam kilka okrągłych.Wolę jednak serwetę na środek i po jedzeniu jeden ruch szmatką
szafka z szufladkami zostanie przeniesiona do części roboczej ponieważ zasłania witrynkę w narożniku.Część robocza jest biała [na razie] ale jeżeli powieszę tam brązową  to pójdę za "ciosem".Mogę sobie pozwolić na ciemne barwy ponieważ kuchnię mam od południowej strony i cały dzień jest bardzo jasno.Mam w oknie niebieskie rolety i jak słońce za mocno świeci to zasłaniam i jest tak jak lubię-niebiesko.

I mały jesienny klimacik

4 komentarze:

  1. Piękną masz jadalnie no i zastawa cudna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie bym się u Ciebie Aszko, czuła na herbatce ! I ciemne prawdziwe drewno i kochane niebieskości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie!!
    Śliczne mebelki i porcelana!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tu u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger