14:00

1 września



Wspomnienie

Słowa: J. Tuwim, Muzyka: M. Sart




Mimozami jesień się zaczyna
Złotawa, krucha i miła
To Ty, to Ty jesteś ta dziewczyna
Która do mnie na ulicę wychodziła

Od Twoich listów pachniało w sieni
Gdym wracał zdyszany ze szkoły
A po ulicach w lekkiej jesieni
Fruwały za mną jasne anioły

Mimozami zwiędłość przypomina
Nieśmiertelnik żółty październik
To Ty, to Ty, moja jedyna
Przychodziłaś wieczorem do cukierni

Z przemodlenia, z przeomdlenia senny
Oczu płakałem szeptanymi słowy
Młodzik z chmurek prześwitywał jesienny
Od mimozy złotej majowy

Ach czułymi, przemiłymi snami
Zasypiałem z nim gasnącym o poranku
W snach dawnymi bawiąc się wiosnami
Jak tą złotą, jak tą wonną wiązanką


http://www.youtube.com/watch?v=-2LNB_zBL0s 

nie wiem jak wstawiać cały filmik i daję tylko link


PS.już wiem jak to się robi

3 komentarze:

  1. Kwintesencja jesieni.
    A U Mnie dzisiaj nawet słońce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę pocieszymy się latem......

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger