16:21

Rozwary

Bylina dorastająca do 60cm wysokości. Posiada niebieskawo-zielone, lancelowate i ząbkowane liście. Kwiaty tej rośliny ukazują się pojedyńczo lub po kilka na szczytach pędów i są dzwonkowate w kolorze niebiesko-fioletowym. Charakteryzuje sie balonikowatymi pąkami.
 i właśnie te baloniki upodobała sobie moja wnuczka.Ucieka nam do ogrodu i ściska baloniki a one ładnie i głośno pękają.Radość i szczęście na twarzy dziecka łagodzi  ewentualną stratę kwiatów.Na szczęście nie wypatrzyła jeszcze białych i różowych tylko "zdusza "niebieskie.Dodam,że ma dopiero rok i siedem miesięcy.
Trochę się dzieje u mnie ale zaabsorbowana wnuczką,pogaduszkami z córką i swoją dietą nie mam czasu na bloga.Ale mam swoją koronę-kupiłam i już nie będę tęsknym okiem patrzyła na Wasze.Przy okazji córka też dostała w prezencie.Wczoraj kupiłam w "ulubionym"sklepie ładny świecznik ale...no właśnie.Zdjęcia będą póżniej .Jutro idę do szpitala na zabieg-prawą dłoń trochę pokroją i zszyją i przez  jakiś czas będę mogła tylko czytać i ewentualnie kilka słów wpisać.Jedną ręką i to lewą będzie problem.
Miłego tygodnia życzę

6 komentarzy:

  1. Zbieraj siły !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, Aszko, to z całej siły trzymam kciuki za twoją rękę, kuruj się i szybko dojdź do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, wszystko będzie ok.U mnie też rośnie rozwar i tak mnie dzisiaj korciło sprawdzić, czy rzeczywiście te pąki strzelają....Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to niech szybko dłoń wraca do zdrowia!A Ty ciesz sie chwilami z rodzinką!I gratuluje nabytków:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skutecznego i bezbolesnego zabiegu i szybkiej rekonwalescencji. Kwiaty piękne, ja kupiłam w tym roku bardzo podobne (może to nowe odmiany) w kolorze bladego różu, wieloletnie, kwitną do kilku tygodni.
    Sprawdziłam dietę i na razie nie mogę bo owocują borówki, maliny i zaczynają śliwki a ja jestem uzależniona.
    Dużo zdrowia
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  6. mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger