14:56

Prawa ręka

Nie wyobrażałam sobie jak można aż tak odczuwać brak prawej ręki....nie jestem w stanie nic robić normalnie.Przy ubieraniu pomaga mąż,przy pracach domowych córka a ta już za tydzień wyjeżdża.Będzie bieda!!

Tydzień temu w poniedziałek miałam zabieg,jutro idę na zdjęcie szwów.I dowiem się co mi wolno już robić.Fakt dobrze sobie poleniuchować ale na dłuższą metę takie nic nie robienie męczy.
Zdjęć też nie robię bo lewą nie wychodzi,pisać nie mogę bo palce w prawej sztywne.Uf...ale namarudziłam
Dietka idzie lepiej niż się spodziewałam.Za 4 kilogramy robię sobie mały prezent w gabinecie kosmetycznym,Duży będzie jak już osiągnę sukces.
Ogród-trochę zapomniany musi sobie sam radzić.Ostatnie deszcze nawodniły i wszystko rośnie.Zielsko też.
Mieczyki-wsadziłam kilka białych w ostatniej chwili i wyrosły spore
Daty błędne-aparat się zresetował ,chyba....
Czytam Wasze blogi ale po cichutku bo z pisaniem problem

6 komentarzy:

  1. Aszko, trzymam kciuki z całych sił za szybkie dojście do zdrowia, niech ręka się goi i niech nic nie boli! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka, pewnie kwiatki tęsknią za opieką zdrowej właścicielki:-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. to ci dopiero bieda,no wlasnie dobrze chorowac jak nic nie boli i nie dolega;) zdrowiej szybko :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie coraz lepiej, ważne, że już po wszystkim :)
    Zdrówka, zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj prędka do zdrowia ,ogrodu i..bloga.I w ogrodzie i w domu i z nami na blogu,wszędzie jesteś potrzebna.Nie masz, więc,wyboru.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, pewnie czeka Cię rehabilitacja i ćwiczenia więc życzę powodzenia. Przydałby się jakiś krasnoludek. Poczytaj na temat diety D. w ostatnim Twoim Stylu tak na wszelki wypadek.
    Serdeczności Zuzanna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger