16:00

Nie lubię takich niedziel

Jak dzisiejsza-niby słońce świeci a chłodno,wietrznie.Co chwilę przelotny i wcale nie mały deszcz.Głowa ciężka jakby chmury na nią dusiły.Mąż słabuje,syn wybył,sąsiadka w sanatorium i tak się "szwendam" z kąta w kąt.Robić nic nie wypada bo niedziela a i nie chcę żeby moi myśleli,że już mogę [ręka].Niech myślą,że ja jeszcze "prawie" inwalidka.Telewizor mnie nie ciągnie,książki przeczytane-ot stracony dzień.
Po deszczu poszłam zerwać Eroticę-piękną pachnącą różę.Z tych szlachetnych.I dobrze zrobiłam bo opita wodą długo by nie wytrzymała a tak zrobiłam jej sesję-niech ma swoje 5 minut na blogu
potem zrobiła sobie kawę i zjadłam dietetyczne ciastko
Znowu leje

5 komentarzy:

  1. niestety u mnie dziaj niedziela tez do bani,zaplanowalam sobie ze wyjde z domu i porobie zdjecia w plenerze i co,dzesycy i zimno,kreatywnie tez nic sie nie dziejtylko ten komp.mi jakos dziwnie duzo czasu pochlania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za komentarz do mojego ostatniego wpisu na moim blogu.Sytuacje podobne i dylematy też.To pewnie "przywilej " naszego wieku.Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich bliskich .Szybko wracaj do formy a po gorszej niedzieli przyjdą lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. To za to ja Ci trochę słonka podeślę u mnie dziś prześwitywała zza chmur...widzę jednak że jakiś miły akcent tego dnia nastąpił...koronę widzę ...super!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od rana leje. Szaro, buro i ponuro !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogu-ja też wczorajszy dzień przy komputerze siedziałam.
    Eljot-zdarzają się takie bezsensowne niedziele,dobrze,że jest komputer
    aga-tak,te zakupy to bardzo miły akcent
    Mario-brrrrr,tyle można powiedzieć o takiej pogodzie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger