14:33

Mokry piątek

Czy ja kiedyś narzekałam na upał? Jeżeli tak to odwołuję wszystko. Za oknem zimno,mokro,ponuro,paskudnie i ...zielono.Podobno ma być tak kilka dni ,no cóż trzeba sobie jakoś ten czas zagospodarować.I tak przeglądam zdjęcia,oferty szkółek,allegro i skrzętnie notuję co chcę.I wbrew rozsądkowi chcę znowu sporo!!!Jakoś u schyłku lata brak mi asertywności.
Tymczasem wklęję kilka słonecznych ,wesołych kwiatów dla rozjaśnienia dzisiejszego dnia
Wow,niechcący zrobiłam przegląd "żółtaczek"

6 komentarzy:

  1. Wklejaj, wklejaj, bo dzisiaj szaro, buro i ponuro !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście słoneczniej się zrobiło od Twoich róż;-)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie zolte roze a szczegolnie te jeszcze nie rozkwitniete ,chyba sie powtarzam ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami dobrze nam robi taka chwilowa zmiana pogody.Jest chłodniej i coraz częściej ,pewnie ,tak będzie.Powoli jesień będzie do nas przychodzić.Na razie cieszmy się pięknem naszych kwiatow.Piękne kolory lata ze swojego ogrodu pokazałaś.Zaraz weselej.Pozdrawiam i dobrego samopoczucia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mario,Florentyno,blogu,eljot.Annasza-dziękuję .
    Broniłam się przed żółtymi,czerwonymi a okazało się ,że jakoś zagościły w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger