09:07

Moja TOP LISTA

Elisse http://utkanezmarzen.blogspot.com/ i mnie wywołała do tablicy abym napisała co lubię.Zaczęłam się zastanawiać co ja lubię tak najbardziej i to nie jest takie łatwe.Nie chcę być banalna i pisać,że swoją rodzinę bo to jest naturalna kolej i pomyślałam o czymś osobistym
1.Lubię maj - z jego zapachami,kolorami i niesamowitą witalnością
2.Lubię ciepłe  letnie poranki -wszyscy jeszcze śpią ja idę do ogrodu ,jest cisza-tylko ptaki i ja a po obchodzie siadam z filiżanką kawy na tarasie .Dla mnie kwintesencja lata
3.Lubię Rodzinę Whietoków-11 tomową sagę-,Noce i Dnie-czytam je średnio 2 razy w roku
4.Lubię serial "Siedlisko"- "Jest to opowieść o ludziach dojrzałych, którzy po trzydziestu latach małżeństwa przenoszą się na wieś i odkrywają na nowo łączącą ich miłość" - tak krótko scharakteryzował "Siedlisko" Janusz Majewski -oglądam go kilka razy w roku
5.Lubię celebrować posiłki,święta-ten moment jak już wszyscy siedzą i jedzą.Zapominam o godzinach spędzonych przed tym momentem
6.Lubię porcelanę-to naturalna konsekwencja pkt.5.Ciągle mi mało tych "skorup"
7.Lubię stare przedmioty,meble-one mają duszę.Dom staram się urządzać i dekorować takimi przedmiotami
8.Lubię Rafaello i Pawlową-i kiedyś nie miałam umiaru.Teraz muszę ograniczyć ale nie przestaje lubić
9.Lubię słuchać muzyki-różnej w zależności od nastroju

10.Lubię pażdziernik-z jego zapachami ,kolorami.I dla niego warto mieszkać w tym kraju

I jest jeszcze wiele,wiele rzeczy które lubię.Niewiele jest takich których nie lubię ale w jednym jestem zdecydowana -nie lubię listopada

Zgodnie z zasadami powinnam wskazać 10 osób-
Garbraj,aaga,blog niedzielny,eljot1946,Aga,Janeczkowo,Danusia-ściborówka .Asia i Wojtek z Siedliska pod Lipami,Grasza .Zabawa rozkręca się i sporo blogowiczów już wpisało swoje typy dla tego odwiedzający niech wpiszą u siebie swoje "Lubię"

Zasady znane-wpisać swoje ulubione,wskazać 10 osób następnych

3 komentarze:

  1. To prawda, wiele mamy wspólnego.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak miło Cie poznać z 10 na +!!!!Dzięki za zaproszenie do zabawy!!!!I poprzedni post na niebieski jest moim faworytem piękności masz w tym koloru...tego mi potrzeba!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywnie tu u Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger