15:33

Wakacje

Mało czasu na komputera ale zaglądam,czytam.Podziwiam Was po cichu ale już na zostawianie komentarzy nie ma czasu.Mam w domu córkę mam wnuczki i roboty sporo.Upały wyciągnęły ze mnie sporo sił a na dodatek podjęłam w tym okresie decyzję o zrzuceniu sporo...kilogramów i to też jest delikatnie mówiąc frustrujące.No ale są efekty więc kontynuję.
W ogrodzie zastój,pierwsze kwitnienie poza mną czekam na kolejne ale nie będzie efektowne.Susza i upały zrobiły swoje.
Kwitną hortensje i lilie.Ich zapach rozsiewa się po całym ogrodzie

3 komentarze:

  1. Wspaniałe kwiaty a hortensje to już prawdziwy cud. Ja się nie mogę ich dochować. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham hortensje o tej porze lata.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny masz ogród. Róże i hortensje są cudne. Proszę o więcej zdjęć Twojego ogrodu no i kwiatów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger