22:50

Róże nostalgiczne

Jest to kolekcja nowoczesnych róż, o niespotykanej dotychczas palecie barw, odznaczających się witalnością, dużą zdrowotnością liści i zapachem kwiatów.Są uwielbiane i cenione przez miłośników róż na całym świecie.Występują w różnych grupach-pnące ,parkowe,wielkokwiatowe,rabatowe.Mam z każdej tej grupy róże i nie dziwie się,że są tak lubiane.

Nostalgia -wielkokwiatowa
Augusta Luise-wielkokwiatowa .Zachwyca mnie zmienność kolorów.Pod koniec wygląda jak zrobiona z cienkiego pergaminu

First Lady-parkowa.Ta była w ubiegłym roku moim rozczarowaniem.Czekałam na kwiaty jak u innych a ona tymczasem rozwijała się powoli i wyglądała jak kula.Na razie jest w fazie  kuli...potem jednak dostrzegłam w niej to "coś"

Eden Rose-pnąca.To było moje wielkie chciejstwo.Kupiłam na allegro jesienią 2008 roku i w 2009 czekałam z niecierpliwością na kwiaty.Zakwitła pięknie ale to nie była Eden Rose.Na szczęście w naszym ogrodniczym były w doniczkach i szybko kupiłam.Zakwitł w 2009 roku jednym kwiatem.Jesienią przesadziłam i chyba mu to posłużyło bo będzie sporo kwiatów.I dokupiłam drugi krzaczek wiosna i...chyba dokupię jeszcze.
 Baroc-pnąca.Tą róże mam dopiero od jesieni i jeszcze malutka ale już zakwitła

Chippendale-wielkokwiatowa.O tej mogłabym długo ale powiem jedno -jest piękna


Albrecht Dürer Rose-wielkokwiatowa ale jeszcze nie kwitnie.

Można dla nich stracić głowę

8 komentarzy:

  1. Kolekcja róż przecudna - a kolory zachwycające. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna zachwytu ! Przepiękna różnorodność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna ,to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te róże. Podobają mi się wszystkie, które przedstawiasz. Miałabym duży kłopot z wyborem tej najpiękniejszej. Dzisiaj wyobrażałam sobie Twój ogród za dwa, trzy lata. To będzie prawdziwy tajemniczy ogród. Pozdrawiam - Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne, a First Lady ma rzeczywiscie w sobie "tó cos"- spodobala mi sie szczegolnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kolekcja.Z pasją je fotografujesz i o nich piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aszko, Chippendale podbiła i moje serce! Kolor niepowtarzalny! :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger