16:43

Zimna niedziela

Trudno dogodzić.Albo za gorąco albo za zimno.Wczoraj pieliłam i pieliłam a słońce co wychodziło co chwilę zza chmur dorwało się do moich pleców i nieco pokolorowało.Dzisiaj znowu dla odmiany trzeba się mocno przykrywać bo zimno.U nas to norma.Cały tydzień upał a jak przyjdzie weekend to zimno.Dobrze,że nie pracuję i weekend mam cały tydzień.
Moje badanie EMG wykazało "zespół cieśni nadgarstka" i potwierdzenie diagnozy ortopedy kosztowało mnie 130 zł.No cóż...zabieg mam wyznaczony na 9 sierpnia.I wiem,że będę unieruchomiona jakiś czas to teraz nadrabiam i szykuję się na jesień.Na sadzenie.Mam w planie zakup dodatkowych róż historycznych.
W ogrodzie powoli budzą się róże.Nareszcie i widząc pąki będzie to eksplozja.Tylko kiedy? Ale na dzisiaj kwitną
zakwitł pierwszy powojnik
Nadal kwitną piwonie.Namieszało mi się tabliczkach z nazwami nowych odmian które kupiłam i będę miała problem z identyfikacją.A,że nie wszystkie kwitną to mam problem.A z drugiej strony -czy to ważnie?Ważny jest kwiat
i trochę widoków
ogniki
mogłabym tak więcej ale nie chce Was zanudzić.Tak to mniej więcej wygląda na dzień dzisiejszy.Róże w pąkach krzewy w rozkwicie.Jednym słowem "pięknie jest".
Zapraszam do oglądania i"wąchania".
Bywam w Waszych domach,ogrodach ale nie zawsze zostawiam ślad chociaż wiem jakie to ważne [z autopsji] jak czyta się miłe i sympatyczne komentarze.

10 komentarzy:

  1. Przepiękny masz ten ogród, domyślam się jak wiele pracy wymaga.
    Mam nadzieję, że po zabiegu szybko wrócisz do zdrowia. Serdecznie Ci tego życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i kolorowo ! Wielkie urozmaicenie !
    Masz co robić !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po wrażeniem liczby rodzajów kwiatów i roślin w Twoim ogrodzie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, jak tutaj pięknie, cudne kwiaty, pozdrawiam ogrodniczkę i zdrówka życzę S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten Twój ogród. Bardzo dużo pięknych kwiatów, krzewów. Mogę sobie wyobrazić jak wszystko pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To Ci pisze kolorowo...pięknie u Ciebie te róże...ta de resth...super...tyle masz piękności u siebie...dobrze,że diagnoza postawiona i mam nadzieję, że zabieg pomoże!!!Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sezon różany ropoczęty, pięknie się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ile masz tych hektarów ogrodu, ze się to wszystko tam mieści? Piękne róże i piwonie. Dziękuję za zostawianie nazw, notuję skrzętnie jak co wygląda i co bym chciała kiedys mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elamiko,Mario,aagaa,Scholastyka,gabraj,blogu,ago,Aniu,bestyjeczko-pracy jest sporo .To prawda.Żebym była systematyczna to mniej bym się narobiła.Ale ja ze swoim zwyczajem czekam wszystko na raz.Posesja ma 3100 m ale na niej stoi dom,budynki tzw,warsztatowe.Ja mam pod swoją opieką połowę w 4 kawałkach.Bestyjeczko wiem jak ważna jest informacja o nazwie-wiadomo jak się potem opiekować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger