16:03

Jest pięknie

Takie mam odczucia wchodząc przez łuk do części różanej.Nie kwitnie jeszcze wszystko ale to co już się pokazuje napawa mnie zachwytem.Niby parę kwiatków trochę zapachów a radości co niemiara.Radość psuje ręka...od kilku dni nic nie robię.Nawet robienie zdjęć tzn trzymanie  aparatu sprawia ból.Ale -zdjęcia są.

Uf...na dzisiaj starczy.Dodam jeszcze,ze w związku z unieruchomieniem od sierpnia ręki zamówiłam 4 róże historyczne tak żeby posadzić teraz i niech już rosną.
Blanche Moreau
Martha
Mrs. John Laing
Stanwell Perpetual

wszystkie mają docelowo wyrosnąć do 2 metrów i powoli moje zamierzenia przechodzą w czyn .

No na koniec dzisiejszego wpisu-Tuscany- 
 trochę widoczków

5 komentarzy:

  1. jak dal mnie to twój Różany Raj!!!!Uwielbiam tu bywać!!!Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pachnacy ten zwoj blog.widze u Ciebi szalwie, tez sie nad nia zastanawiam zeby sobie kupic ona tak pieknie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie u ciebie w ogrodzie! Piękne róże, a jaka ich mnogość! Kiedyś przyjdę do ciebie po nauki, jak tylko zacznę mój własny, osobisty kawałek ogrodu zakładać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszko czy coś przegapiłam - co z Twoją ręką? Zmartwiłam się, bo sama wiem jakim nieszczęściem jest unieruchomienie jednej ręki. Ogród masz rewelacyjny - zaglądam tu co rusz, by oko nacieszyć i w wyobraźni powąchać róże! Kochana zdrówka Ci życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną przyjemnością oglądam twoje"różane królestwo"przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger