07:59

czerwiec



Minął maj-który zawsze kojarzył mi się z ciepłem,zapachami.W tym roku ...każdy wie jak było.No może poza wschodem,tym gdzie podobno jest biegun zimna w naszym kraju.Córka na bieżąco donosiła mi o ciepłych dniach.
Na tej pogodzie skorzystały rośliny i chwasty.Problem mam z piwoniami ponieważ nie chcą się otwierać i chyba jakiś grzyb je zaatakował.Musiałam wyciąć kilka pędów i popryskać Topsinem-bo to akurat miałam w domu.
Róże w pąkach i jak na razie czyste,jedynie mszyca próbuje świeżych przyrostów.Ale jest od razu eliminowana.
Na smutnej uroczystości byłam u rodziny.Jedna z kuzynek [męża] mieszka w bardzo starym dworku.Zachwycona byłam wnętrzem i otoczeniem.Stare meble,odpowiednio niskie sufity kamienne podłogi w "sieni" i to wszystko co składa się na klimat takiej siedziby.Przed domem rośnie lipa która ma ponad 100 lat -góruje nad domem nieomal wrasta w niego.Jest już łatana,plombowana i ...piękna.Uwielbiam takie domy.
A tymczasem w mojej ulubionej klamociarni nic się nie dzieje-przywozi tylko meble a mi się tak chce "coś" kupić.Pewnie w niedziele pojedziemy do Poznania i podjedziemy na targ staroci.Nie wiem co chcę ale chcę "coś".

I kilka migawek z mokrego ogrodu.Podobno [?]ma być cieplej-kiedyś!!!







10 komentarzy:

  1. Na wschodzie nadal gorąco. Bardzo przyjemnie, he he he

    OdpowiedzUsuń
  2. A to dopiero Złośliwiec :)
    Niestety ja również zauważam niepokojące objawy na moich ulubionych wiosennych kwiatach. Piwonie bujają do góry jak chwasty. Główki kwiatowe są malutkie i niepozorne. Irysy niszczy deszcz. Nie mogłam się nacieszyć bzami, jakoś w tym roku są mało pachnące. Wszystko zagłuszyły pokrzywy, które w każdej okoliczności czują się świetnie. Nawet nie ma kiedy wykosić trawy.;

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aszko... i u mnie pogoda przez cały maj była paskudna. Może faktycznie będzie cieplej ? choć zaczęłam już wątpić.
    Ale róże jak widać mają się dobrze... pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony Twój ogród choc bez słońca tak pięknie się nie prezentuje...pozdrawiam Ciepło bo u mnie tez zimno i leje!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda,tegorocznego maja nie możemy zaliczyć do ciepłych i kwiecistych.Nasze ogrody musialy sobie jakoś radzić i radzily sobie.Zdecydowanie górę wzięła zieleń nad kolorowymi kwiatami,ktorym wyrażnie brakowało słońca.Może w czerwcu będzie lepiej.Może?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze cudowne zdjęcia cudownej przyrody!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowa córko-przyjedziesz na wakacje to się trochę ochłodzisz
    Mota,Gabi,Aga,eljot,Elamiko-brzydki maj.Zielono owszem jest ale zimno.I rośnie nie to co potrzeba-chwasty

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się klimat na Twoim blogu, będę zaglądała częściej:) Może zechcesz wymienić się linkami? Twój link już u mnie jest:) pozdrawiam, Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ee no wlasnie tak to juz jest zawsze czegos za duzo albo za malo hahahah ale dobrze ze chociaz zimy nie ma caly rok u mnie juz goraco,wiec moze i do Ciebie ktorekos dnia zawita :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger