21:41

Wpadam na chwilkę

Byłam kilka dni "na wyjeżdzie" u kuzynki.10 lat temu trochę pogubiłyśmy się ,zamknęłyśmy się w swoim gniewie,nie wyjaśniliśmy sobie nieporozumień i tak nadęte kontaktowałyśmy się tylko telefonicznie.Kilka dni rozstrząsaliśmy swoje żale i pewne rzeczy nabrały zupełnie innego znaczenia.Pewnie już nigdy nie będzie jak było kiedyś ale jedno wiem na pewno.Życie jest za krótkie żeby jeszcze sobie go utrudniać.Ulżyło mi po tym spotkaniu.
Ale też dowiedziałam się o śmierci kogoś kto był mi bardzo bliski wiele,wiele,wiele lat temu
Po powrocie okazało się,ze rośliny moje trochę urosły,zielsko też i musiałam to naprawić.Dzisiaj okazało się,że w sobotę będzie pogrzeb cioci mojego męża na który jedziemy [daleko] i jutro dojedzie do nas rodzina ze śląska [taki przystanek w połowie drogi].W związku z tym muszę przygotować dom i trochę pogrzebać w garnkach.
Jestem trochę padnięta ale nie na tyle żeby nie pokazać kilku aktualnych zdjęć ogrodu.
Do domu nic nie kupuję-w mojej ulubionej klamociarni nic się nie dzieje.Nie wiem ale nic nie ma.Tylko jakieś meble i to nawet nie takie jakie chcę.Chyba znowu do Czaczy trzeba będzie jechać.

Hosty-rozrastają się niesamowicie po deszczach


Bodziszki-lubię zapach ich liści


Hortensja pnąca-ma zakryć słup energetyczny ale coś na boki się pnie


przekwitły rododendron ,pieris,hiacyncik i
bodziszek
-widok z góry


kwitnący berberys-podoba mi się


kwitnąca rogownica


żurawki,irysy,wrzosy,róże pod wierzbą


kwitną wierzby 2 na pniu i jeden krzaczek



rabata iglakowo -różana z bylinami


i ogólne widoczki.Jeszcze wszystko małe ale ogród tworzony jest dopiero rok.Powoli wszystko nabiera kształtu ale do wymarzonego buszu jeszcze daleko.Teraz pracuję nad rabatą iglakową ale to dopiero jak skończę





i paprocieim deszcze służą



4 komentarze:

  1. Widać, że Twój ogród tętni życiem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki, ale mi się marzy taki ogród!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!
    Mam kilka roslinek ,które pokazujeszi teraz wiem przynajmniej jakie mają nazwy!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. paprotki wygladaja przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger