19:49

Urodziny

Dzisiaj ważny dzień.8 maja 1975 zrobiłam prezent mojemu tacie-Stanisławowi rodząc mu pierwszą i ja się potem okazało jedyną wnuczkę.O godzinie 17 urodziła mi się córka.Pamiętam ten dzień-rano o godzinie 6 dostałam pierwsze bóle-budzę męża mówiąc,że to już a on na to "to nie muszę iść do pracy"i spał dalej.O 9 zawiózł mnie do szpitala i potem pojechał do domu.Z tego co wiem jak już urodziłam to tak sobie z moim tatą gratulowali ,że zapomnieli iść na dworzec po moją mamę która wróciła z sanatorium.
Monika miała problem z urodzinami bo zawsze wypadały w imieniny dziadka i nie zawsze wszyscy pamiętali,że jest druga solenizantka.
Monik0-Wszystkiego Najlepszego !!!!
Teraz jej mąż wywiózł ją o 500 km od domu i znowu nie możemy obchodzić jej urodzin normalnie.
W tamtych czasach zdjęcia robiło się okazjonalnie [nie tak jak teraz =pstryk,kabelek i już jest ]..To jest jedno z pierwszych zrobione w sierpniu.Jakość nie najlepsza bo coś brzydko się zeskanowało.



Dzisiaj poszłam na cmentarz zapaliłam tacie znicz- i tylko żal ,że już nic nie jest takie jak kiedyś.

10 komentarzy:

  1. to prawda po zdjecie trzeba bylo robic wyprawe do fotografa,pieknie sie ubrac i fryz zrobic piekne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciepły ,rodzinny wpis.A co do zakończenia,to wydaje mi się...."źe wszystko jest tak samo,jak dawniej...tylko inaczej.Należy wierzyć w to..Wierz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisałaś :-) nostalgicznie i z miłością.
    A zdjęcie jest wyjątkowe.Niestety nie mam takiego zdjęcia od fotografa za swoją mamą a szkoda.
    I najlepsze życzenia dla Twojej córki i Ciebie- urodziny dziecka to tez święto jej mamy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Moniki!!
    Świetne zdjęcie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuje się wielką miłość do taty i tęsknotę...
    Najlepsze życzenia dla córki, sto lat Moniko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Aszko jak najserdeczniej - przesyłam córci Jubilatce wszystkiego najlepszego, a Tobie gratulacje z jej narodzin!!! Sama żałuję, że nie mam i syna i córki:) Trudno u ha, ha...
    Aszko już wracam do Was moje miłe koleżanki - z ręką coraz lepiej, palcami poruszam, pisać już mogę, a reszta, co tam... Kochana przede wszystkim dziękuję Ci za milutkie słowa wsparcia i pociechy, bardzo mnie wzruszyłaś. Cieszę się, że Cię poznałam - jakoś tak milej na sercu, kiedy się wie, że choć w tym świecie wirtualnym, ale ma się wokół siebie ludzi sympatycznych. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. życzenia naj dla córki!!!!I Tobie też bo to tez po części Twoje święto:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. NAJ NAJ dla Moniki. Piękny wpis i śliczna fotografia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie razem z Moniką dziękujemy za życzenia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger