18:36

Kolejny dzień

Przez te wolne dni i fakt,że nie pracuję zawodowo mylą mi się dni.Myślałam,że dzisiaj poniedziałek.Ale już zrobiło się normalnie i do Bożego Ciała żadnych dni wolnych.Patrząc z pozycji osoby nie pracującej i mającej własną firmę tzn.męża usługową każdy wolny dzień jest jakąś stratą.Natomiast dla pracujących każdy wolny dzień jest na wagę złota.No ale wiadomo "jeszcze się taki nie narodził.....itd"
Zrobiło się chłodno i jakoś nie mam weny do pielenia a powinnam.Dzisiaj oczyściłam kawałek rabatki ale dolegliwości kostno-stawowe jakoś mnie hamują.Rehabilitacja dopiero na koniec lipca-[takie terminy ] i do tego czasu muszę się męczyć.A i póżniej nie wiadomo....dosyć narzekania.

Wczoraj po deszczu poszłam zrobić zdjęcia.Rozkwitają tawuły.Mam je dwie i co roku o tej porze przed oknami robi się biało.Wczoraj były bardzo opite wodą ale i tak ...popatrzcie.Szkoda,że krótko kwitną







Migdałek-dla mnie cudo






Rododendron-w ubiegłym roku ratowałam go bo prawie padł.Miał tylko jednego kwiatka a teraz....odwdzięczył mi się pięknymi kwiatami i obfitym kwitnieniem




Poskręcana wierzba-delikatnie zielona



Rabatka z iglaków, róż i gożdzików [tych pachnących]



widoczek na wejście i wjazd na posesję



róża Herkules



I na koniec kwitnący Kuklik



Każdy dzień to coś nowego,wszystko rośnie ,spieszy się.Dobrze jest to wszystko obserwować i dzielić się widokami z innymi.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających

11 komentarzy:

  1. U Nas też deszczowo i na dodatek bardzo zimno.
    Wczoraj musiałam podwiązać gałęzie prunusa, bo wygięły się pod wpływem wody w płatkach.
    Ładny rododendron. Mój jeszcze w pąkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pada i u mnie i poomoć tak ma być przez najblizszy czas a uciebie pięknie, czekam na zdjęcia tej róży herkulesa bo o takowej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tawuły... ach, moje dyskretne marzenie. Ale cóż, wymiary ogródka...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zimno,deszczowo. Mój rododendron i tawuła jeszcze w pąkach. Zawsze u nas później rozkwitają ale za to dłużej cieszą oczy.Na rabatce warzywnej zeszły już rzodkiewki.Masz rację, każdy dzień ogród wita nas jakąś niespodzianką. Pozdrawiam - Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuuuuuuuuuuudne tawuły, no i migdałek, ach, pięknie kwitną! :)) U nas też pochmurno i zimno, ale ponoć ma być coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie pokazałaś wiosnę w Twoim ogrodzie.Miło popatrzeć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie zakupić tawułę.Jest przepiękna!
    Ślicznie u Ciebie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja tawuła już przekwita ... migdałek też.
    Ależ Ty masz przestrzeni, pięknie u Ciebie!
    Wierzbę muszę przycinać żeby wysoko nie poszła ... o innych wspaniałych ,,wyrośniętych,, roślinach mogę sobie tylko pomarzyć. Kocham mój ogródek - to nic, że ciasny ale własny!
    No właśnie - co z tą pogodą!?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapachniało ...wiosną, tyle różności u Ciebie i przyznam że niektóre nazwy poznaję po raz pierwszy...człowiek się uczy całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak Ci sie ta rabatka z iglakow rozrosnie to bedziesz musiala wycinac bo tak gesto nasadzilas :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mario,mój rododendron w pełni kwitnienia.W końcu doczekałam się
    Iwo-mla-zapewniam Cię,że to piękna róża
    Gabraj-ja niestety nie mam nic z warzyw.Jakoś to pielenie....
    Annaszo-migdałek jest piękny
    eljot194-cieszę się,że mogę pokazywać wiosnę.Tyle się dzieje
    aagaa-naprawdę warto mieć tawułę w ogrodzie.Dla tych kilka dni kwiatów
    Damurku-dzisiaj było nawet ładnie.Ale też pieliłam to dodatkowo ciepło
    aga-ja też cały czas się uczę a pokazywanie Wam moje rośliny to podwójna przyjemność
    blogu-iglaczki są z tych co rosną powoli,jedynie gożdziki mocno się rozrosną.Ale je łatwo się dzieli

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger