23:49

10 zdjęcie!!!!!

Zostałam zaproszona a albo jak kto woli "wywołana do tablicy" przez violcio11 żeby pokazać 10 zdjęcie z komputera.Oj,kochana problem mam bo....aparat kupiłam dopiero w 2008 roku wiosna i od tego czasu robię sama zdjęcia .Ale...brat jak mi ustawiał komputer zainstalował mi różne programy i ja sobie tam skanowałam zdjęcia.I to z nich wyszło mi ,ze 10 zdjęciem jest to właśnie-


moje zdjęcie z lat wczesno- szkolnych-o ile pamiętam z klasy 6 albo 7.Należałam do kółka teatralnego przy Młodzieżowym Domu Kultury.Zajęcia prowadził z żoną wspaniały pedagog razem .To były piękne czasy-wybieranie sztuki,próby,próby kostiumowe,potem występy i to przy pełnej widowni.
Graliśmy o ile pamiętam
Królową Śniegu w której grałam małą rozbójniczkę i do dzisiaj pamiętam fragment tekstu gdy wysyłam Gerdę z reniferem do pałacu Królowej ..."a teraz pędż ,musi być z tego Kaja nie lada nicpoń,że się tak włóczy po świecie.Ciekawe czy wart jest tego żeby pędzić za nim aż na kraniec świata".Niestety nie zachowały się zdjęcia.Pamiętam tylko,ze chodziłam w podartych ubraniach i w końcówce występów to już były prawdziwe łachmany.
Niedawno odnalazłam na NK koleżankę która grała Gerdę-powspominałyśmy tamte czasy
Graliśmy Nowe Szaty Króla w których grałam przekupkę i te zdjęcie są właśnie z tej sztuki
a na tym zdjęciu "mój" syn woła "mamo zobacz król jest goły ,ten głupi król jest goły" -ale ono poza zabawą już jest tzn.jest jedenaste.Król oczywiście goły nie był na naszych występach bo nie wypadało ale radości było co niemiara

Graliśmy jeszcze krótko sztukę Dzikie łabędzie ale tragedia jednego z kolegów [chłopiec niechcący się zabił]sprawiła,że nie mieliśmy ochoty tego ciągnąć i kółko się rozpadło.
W ubiegłym roku zburzyli ten Dom Kultury i na jego miejsce postawili nowoczesny budynek bardziej przystosowany do współczesnych realiów i potrzeb młodzieży.
Tak skończyła się moja kariera aktorska.Teraz mam dużo frajdy jak opowiadam swojej wnuczce,że jej babcia była "aktorką"-podziw w jej oczach jest bezcenny.A jak jeszcze dodaję,że śpiewałam w chórze i chórkach akompaniujących śpiewającym koleżankom na różnych rocznicach w szkole średniej to już jestem całkiem "cool".


Nie sposób dzisiaj nie pisać o pogodzie.Paskudnie to mało powiedziane,taki piękny miesiąc i tak zmarnowany

5 komentarzy:

  1. Z uśmiechem i łezką wraca się do młodzieńczych lat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) A tak dobrze się kariera zapowiadała. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa zdjeciowa swietna sprawa, mozna sie czegos wiecej dowiedziec.
    Cudne dwa aniolki spiace po obu stronach Twojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszko ależ cudne zdjęcia i wspomnienia :-)))

    Jak ja żałuję że nie ma zdjęć z moich spektakli z lat szkolnych- zostało tylko to co w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne,ja osobiscie nigdy nie bralam udzialu w zadnych przedstawieniach teatralnych, raz w przedszkolu mialam zagrac ale zachorowalam celowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger