18:46

Wróciłam

Dziękuję za pamięć.Chyba pomogło bo okazało się,że nie jest żle.Nie ma guza jest tylko stan zapalny śluzówki żołądka jakieś nadżerki i problemy gastryczne między innymi z tym związane.Czekam na wyniki tomografii komputerowej trzustki i próbek pobranych z żołądka.Wyniki mam rewelacyjne łącznie z cholesterolem i tymi złymi i dobrymi.Przeszłam kolonoskopię,gastroskopię i inne i chyba się cieszę.Poszłam z płaczem wróciłam z uśmiechem bo wiem,że wyniki na które czekam będą dobre.
Jutro biorę się do "roboty " bo zielono się robi a ja nomen omen w polu.


I jeszcze jedno

Śpieszmy się

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
zostaną po nich buty i telefon głuchy
tylko co nieważne jak krowa się wlecze
najważniejsze tak prędkie że nagle się staje
potem cisza normalna więc całkiem nieznośna
jak czystość urodzona najprościej z rozpaczy
kiedy myślimy o kimś zostając bez niego

Nie bądź pewny że czas masz bo pewność niepewna
zabiera nam wrażliwość tak jak każde szczęście
przychodzi jednocześnie jak patos i humor
jak dwie namiętności wciąż słabsze od jednej
tak szybko stąd odchodzą jak drozd milkną w lipcu
jak dzwięk trochę niezgrabny lub jak suchy ukłon
żeby widzieć naprawdę zamykają oczy
chociaż większym ryzykiem rodzić się niż umrzeć
kochamy wciąż za mało i stale za późno

Nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze
a będziesz tak jak delfin łagodny i mocny

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
i ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą
i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą


ks. Jan Twardowski

9 komentarzy:

  1. wiedziałam ze będzie dobrze i cieszę się razem z tobą chodz ostatnio nie do smiechu z związku z tą katastrofą

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że już jesteś i wszystko wskazuje na to, że jest dobrze. Pozdrawiam.No i powolutku z tym ogródkiem....... i tak będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że czujesz się dobrze. Wyniki to jedno ale samopoczucie jest również ważne.
    Tylko nie szalej w tym ogrodzie. Natura sama dużo zrobi za Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,że wszystko u Ciebie w porządku.Dobrze,że na strachu się skończyło.
    Ja też pomalutku,bo czasu niewiele,zaczynam prace w ogródeczku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wszystko ok, tym bardziej że czeka Mnie to samo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. no i juz sie wiecej nie wyglupiaj z chorobami bo one do niczego niepotrzebne ;) trzymaj sie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że już jesteś i dobrze się czujesz!!!W ogródku nie szalej kobieto!!!I dbaj o siebie!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aszko cieszę się niezmiernie, że wszystko w porządku - wiedziałam, że tak będzie. A skąd - nie wiem tak po prostu czułam - bierz się za ogródek a zobaczysz jak Ci zaczną roślinki wyrastać i pięknieć w oczach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że wszystko w porządku. Cieszymy się razem z Tobą:-)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger