18:59

Pracowity dzień





Narobiłam się dzisiaj i to nie w domu ale w ogrodzie.Narobiła-to trochę na wyrost ale przy dzisiejszej pogodzie to każdy wysiłek okupiony jest zmęczeniem.
Ale po kolei-wstałam z myślą,że posprzątam przed weekendem,wyciągnęłam odkurzacz a,że słońce i piękna pogoda kusiły to wyszłam zrobić kilka zdjęć. W przyrodzie zmiany następują tak szybko ,że warto to uwiecznić.Przez "przypadek" miałam w kieszeni rękawiczki a koło piwonii tyle zielska.No i zaczęłam wyrywać.Kurcze siły już nie te....
potem poszłam na część hortensjowo-rododendronową.Wyrwałam przemarznięte azalie japońskie no i chwasty.Dzień był bardzo parny i liczyłam na deszcz ale niestety przeszło bokiem.Jak zwykle.No to to oczyszczone musiałam podlać.A i obiad swoim panom musiałam zrobić.Zrobiłam również szynkę i pasztet w szynkowarze-ale o tym póżniej.I tak minął dzień.Jestem obolała ale zadowolona.No i oczywiście posprzątałam ale już nie tak jak chciałam.Jutro odpoczynek a w niedzielę do ...Czaczy.W końcu i ja zobaczę na własne oczy to o czym piszą inni.
Kilka zdjęć.Kwitną już drzewa.Przed oknem w sypialni rośnie wielka renkloda-teraz jak kwitnie to w pokoju jest aż biało.Zatyka mnie za każdym razem jak wchodzę do pokoju.Firanki rozsunęłam żeby chłonąć widok





A to inne kwitnące drzewa-robi się biało i pachnąco




i różowo-to brzoskwinia




po drugiej stronie ulicy na górce rośnie wielka kępa drzew-o tej porze biała



no i kwiaty









Rododendron już "pęka"




konwalia -jeszcze malutka



kolejny etap rozwoju paprotki-dla mnie ona wygląda w tej fazie jak pastorał




Na koniec dla wszystkich odwiedzających w podziękowaniu za miłe komentarze migdałek.W tej fazie wygląda jak obsypany koralikami




Życzę miłego wypoczynku w najbliższych dniach

4 komentarze:

  1. Niezle sie napracowalas. Piekny jest widok kwitnacych drze. Nareszcie mozna sie nim nacieszyc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowicie, ale jaki później urodziwy efekt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ech ta robota ona nigdy nie ma konca

    OdpowiedzUsuń
  4. Te drzewa wyglądają fantastycznie w tej bieli..
    Wzroku od nich oderwać nie można :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger