21:26

Ciepło

Piękny ,ciepły dzień.I niech tak już zostanie......
Po południu długa wycieczka rowerowa z sąsiadkami .Jechałyśmy jakieś 3 godziny co zważywszy na brak kondycji było wyczynem heroicznym.Ale czuję się jakoś lżej chociaż innego zdania są kolana.W lesie i nad stawami jest taki spokój.Jestem tylko zła ,ze nie zabrałam aparatu no ale to nie nasz ostatni wypad.Z przyjemnością pokażę Wam ładne okolice w jakiś mieszkam.Przyroda tzn.flora i fauna aż buzuje.Oglądałyśmy pokaz tańca pary łabędzi na wodzie.To były piękne zaloty.
Na podwórku siedząc sobie dzisiaj na huśtawce obserwowałam szpaki jak się uwijają i panów szpaków jak ubrani w świecące piórka kuszą panie szpaczki swoim śpiewem.A panie fruwają i wiją sobie gniazdko.
Bąki i inne bzykajace odwiedzają kwiatki np.hiacynty.Bo też one wabią swoim zapachem








Lubię ten poczatek

5 komentarzy:

  1. Piękne hiacynty; musi unosić się mocny zapach w powietrzu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak początek wiosennki jest najpiękniejszy...a u Ciebie wiosna w całej okazałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Natchnęłaś mnie i też dziś pójdę zrobić zdjęcia moim hiacyntom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak musi pieknie pachnieć, uwielbiam zapachy wiosennych kwiatów, a hiacynty sa w czołówce :)
    a apropos zapachów, przegladam Twojego bloga i pisałas kiedyś o konwaliach i perfumach o tym zapachu - nie wymieniałaś jeszcze jednych, znacznie od tamtych tańszych ale jak dla mnie bardzo konwaliowych i kiedyś lubiłam ich uzywać (nie wiem czy jeszcze ją sprzedają?) - firmy Yves Rocher.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mario,pachnie i to bardzo aż przyjemnie się schyla [?]
    Ago-piękny okres,ciągle coś nowego wyrasta i kolorowego
    Fibius-jak to miło być dla kogoś natchnieniem
    Ushii-zapach hiacyntów jest niepowtarzalny ale chyba wolę go na powietrzu niż w domu gdzie stawał się nużący.Yves Rocher-znam ten zapach konwaliowy ale nigdy się nie skusiłam.Już niedługo wirtualnie prześlę zapachy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger