07:55

Wyróżnienia

Nie zaglądałam do blogu przez dwa dni a tu taka niespodzianka od Bestyjeczki.

/>



Bestyjeczko jeszcze raz dziękuję Ci bardzo.Kurcze,to mobilizuje do dalszego "szperania" i szukania a róże...no cóż.Miło mi będzie jeżeli zdołam Was oczarować tymi kwiatami.
Swoje wyróżnienia dalej prześlę za kilka dni bo wyjeżdżam do córki do Białegostoku.I teraz szykuję moim panom wałówkę.Smażę,piekę pakuję.Nie żeby sobie nie dali rady -bo są z tych co zrobią wszystko, ale chcę być dobrą żoną i matką.Jest wiosna w pralni dużo pracy i niech nie zawracają sobie głowy gotowaniem.
Może jak wrócę będzie już prawdziwa wiosna.Załapię się w Białymstoku na jarmark wielkanocny.Już się cieszę bo dużo mi o nim opowiadała.O tych serwetkach,wędlinach ,itd....
Miłego tygodnia życzę

4 komentarze:

  1. Gratuluję Ci moja droga wyróżnienia - w pełni na to zasługujesz!!! Wypoczywaj i wracaj do nas z ciekawymi zdobyczami wyszukanymi na różnych kramikach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak ja bym chciała na taki wielkanocny targ...! :)) Miłego odpoczynku życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Należało się :-) a wyprawy na wielkanocny targ zazdroszczę. Lubię wrzawę i kolorowe stoiska - jak dziecko! A wałówa ważna rzecz - też dostaję od mojej mamy a przecież 2 ręce mam i sama potrafię, niemniej zawsze doceniam i zjadam ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień!!!Super, że wyjeżdżasz na pewno wypad na jarmark będzie fajną przygodą. Miłego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger