20:58

Szanuj zdrowie

Byłam dzisiaj po dwóch latach u okulisty i zostałam porządnie postraszona.Od 15 lat leczę jaskrę i było ok.ale kłopoty z dostaniem się na wizytę do specjalisty spowodowały ,że zlekceważyłam leczenie i od 2 lat nie zakraplałam sobie oczu.
Okazało się,że ciśnienie w oczach jest bardzo wysokie ,pole widzenie uległo pomniejszeniu i cała zabawa zaczyna się od nowa....br.....moja wina.Zaopatrzona w krople,nowe okulary patrzę sobie pogodnie w przyszłość.I powtarzam sobie za naszym Aleksandrem Fredro "Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz - stracisz życie."
Na pocieszenie weszłam do "ulubionego "sklepu i wypatrzyłam sobie to



misa cynowa sygnowana marką Gerotin.Zauroczyły mnie figurki które podtrzymują całą misę



tak jakby dżwigały na swoich plecach cały świat.W mitologi był Atlas na którego barki Zeus zwalił cały ciężar sklepienia niebieskiego. Nieszczęsny Atlas dźwigać musi na plecach firmament razem z gwiazdami i księżycem. (...)Takie mam skojarzenia patrząc na misę...
Misa wygląda jakby była cała wytłaczana.No i poprawił mi się od razu humor...

15 komentarzy:

  1. Zakupy świetne i interesujące,szczególnie dla pasjonatki a o oczy trzeba dbać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misa elegancka. Ze wzrokiem faktycznie nie ma żartów Dziś podczas przeglądania starych dokumentów w archiwum w czasie kwerendy wbiłem sobie stary, zardzewiały spinacz pod paznokieć, że krew leciała ciurkiem! Już o tym zapomniałem. Ale Twoja przygoda zdopingowała mnie by zalać ranę spirytusem, bo nie dezynfekowałem jej, a trochę mnie uwiera. Lepiej dmuchać na zimne! Z reguły na takie głupstwa nie zwracam uwagi! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaskra, to zdradliwa choroba - dbaj o oczy,bo...nie wypatrzysz w przyszłości takich cudeniek jakie Ci się do tej pory trafiały. Pozdrawiam. Misa piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pocieszenie;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. z utęsknieniem czekam wiosny aby różyczki wsadzić na działce
    weekendowe pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowie to podstawa, no i małe radości oczywiście !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko zjedziemy do Piły, od razu biegnę do tej klamociarni! To niesprawiedliwe!! U nas takich cudeniek nie ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba było się nie wyprowadzać

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezbyt ciekawe wiadomosci, za to taca swietna i wierze, ze poprawila Ci humor. Masz przeslicna wnuczke. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna ta misa! Pocieszam się, że ja i tak teraz nie miałabym gdzie takiego cudeńka postawić... A swoją drogą, dobrze, że poszłaś do tego okulisty! Pozdrawiamy serdecznie! A jeszcze jedno? Czy ja dobrze widzę? W baseniku jest nowofunland? Bardzo lubię tę rasę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze widzisz-nowofunland.Śliczna i mądra jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani,dziękuję za troskę.No cóż wiek nie zawsze idzie w parze z rozsądkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach uważaj i dbaj o swój wzrok!!!!A misa przeurocza sprytna z Ciebie "szperarka"!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie wyprowadziłam, to życie mnie wyprowadziło. Jak przykładna żona poszłam za mężem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba uważać, to zła choroba jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger