19:47

Niespodzianka

Mam swoje blogi które odwiedzam regularnie czerpiąc przyjemność z czytania,oglądania.Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka,od MariPar z Zielonego Kuferka dostałam-za- absolutnie doskonały klimat
     Jestem bardzo wzruszona tym wyróżnieniem!!!!! W pierwszym zamyśle blog miał być o kwiatach ale jak zaczęłam czytać Wasze blogi uświadomiłam sobie,że mam w domu porcelanę którą warto pokazać,że w szufladach mam pochowane serwetki wyszukiwane w sklepach.Przypomniałam sobie,że kiedyś szydełkowałam i,że jestem siostrą artysty plastyka i trochę jego zdolności na mnie kapnęło.Wprawdzie moje malarstwo to malowanie świeczników -tak ,tak-dzięki Wam jak również odnawianie starych tac,koszyków....poszłam dalej.Wczoraj zrobiłam po raz pierwszy masę solną i zrobiłam coś czego nie pokażę bo to coś zarumieniłoby się ze wstydu ale uczę się.
Dlatego MarioPar dziękuję Ci
ale wiem,że jest w zwyczaju przekazać owo wyróżnienie dalej.Jest sporo osób którym bym chciała go przekazać ale postanowiłam ,że przekażę dalej do

                                                                    Low flying angels
                                                 Dom i Styl 
 
bo były dla mnie inspiracją w zmianie wystroju sypialni -maluję na biało z przecierkami [jak fachowo się wyrażam] pomimo,że jeszcze 2 miesiące temu nie wiedziałam o co chodzi.
Dziękuję również wszystkim za odwiedziny


                                                                

2 komentarze:

  1. bardzo się cieszę Twoim wyróżnieniem. Bardzo lubię czytać Twój blog i często tu zaglądam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Aszko w pełni na takie wyróżnienie zasługujesz! Bardzo mi miło u Ciebie gościć, zawsze z przyjemnością czytam o Twoich odczuciach, przeżyciach i działaniu. Tak trzymaj, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger