18:25

Sophia Renaissance



Hod. L. Pernille Olesen ,. Mogens N. Olesen (Dania, 1989).
. Wprowadzony w Danii Poulsen Roser A / S w 1999 roku.

Kolejna z serii Renaissance
Parkowa róża osiągająca wysokość 100-150 cm szer.100 cm.Kwiat żółty ale to ciepły odcień.Kwitła cały sezon -VI-X.Rośnie w pełnym słońcu jednak póżnym popołudniem jest zacieniona przez budynek gospodarczy


.Bardzo odpowiada mi jej  kolor,posadziłam ją na rabacie z innymi o podobnych kolorach.Uważam ją za cenny nabytek .

Zima na całego a ja rozgrzewam się widokiem minionego lata.Wczoraj musieliśmy jechać do Poznania -podróż okropna-widziałam jak duży samochód stanął w poprzek drogi i rozpruł cały bok w aucie jadącym prze nami.Chyba mieliśmy szczęście.....właściwie na pewno mieliśmy.Zajechaliśmy na słynną giełdę antyków -pogoda wiadomo jaka i stały tylko  3  pawilony  i w hali trochę oglądających.Kupiłam sobie tylko szczypce do ciasta  bo właściwie nie wiedziałam co chcę.Sporo porcelany ,trochę obrazów i taki misz-masz.Była ładna witrynka ,mąż już targował ale był problem z załadunkiem i odpuściliśmy.W końcu-nic na siłę

Wiemy już gdzie to jest i będziemy zaglądać częściej.Może trafi się "to coś".....

tak było wczoraj wieczorem.Do garażu nie można było wjechać,schody z jednej strony całkowicie zasypane tylko taras czysty bo co "zawiało" to "zamiotło" .
Dzisiaj nie padało ale ja z domu się nie ruszałam i zdjęć nie mam.I mam dosyć zimy,chcę już wiosny.

3 komentarze:

  1. Twoje róże robią duże wrażenie!
    Szczypce do ciasta bardzo ładne!
    A zima faktycznie daje popalić!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem stałym bywalcem Czacza ! A zima wszędzie taka sroga, że świata nie widać ! Pozdrawiam zza zaspy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario,ja jeszcze nie byłam w Czaczy ,Wybieram się tam jak będzie cieplej.W Poznaniu byłam w Starej Rzeżni.
    Czy Czacz naprawdę taki "pełny" jak opisują?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger