16:22

"Rzekomy Eden"


Dlaczego "Rzekomy Eden "?

Jest to moja największa ale i najlepsza pomyłka.Właściwie nie moja lecz sprzedawcy....jedną z piękniejszych i ostatnio bardzo popularnych róż jest Eden Rose.Zapragnęłam ją mieć-jesienią 2009 roku kupiłam ją jako Eden Rose na Allegro.Czekałam z niecierpliwością na kwiaty a ona rosłą powoli.Wreszcie doczekałam się ale ekspertki na Forum Ogrodniczym stwierdziły,że to nie Eden Rose.Porównując zdjęcia widać,że to inny kwiat.Ale jak zaczął rozwijać kolejne pąki byłam zachwycona.Kolory piękne ,nie jestem specjalistką w robieniu zdjęć i nie pokazują one całego piękna tej róży.Dla mnie -osoby lubiącej  dobrze  zjeść wygląda bardzo....apetycznie.Kwitła całe lato i nawet nie dosięgły jej choroby.Jest chyba pnąca bo musiałam podpinać jej pędy z tym,że nie urosła bardzo wysoka [jeszcze,mam nadzieję].Z braku nazwy nazwałam ją "Rzekomy Eden".Nie znalazłam w katalogach podobnej i nadal szukam nazwy......


Prawda,że piękna !!!

2 komentarze:

  1. Mario ,jest taki utwór Gragorian "In Paradisum" i one wg.mnie do siebie pasują.Ot,takie skojarzenia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger